/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Billed taget med mobil telefon
Fra : Lise90
Vist : 522 gange
100 point
Dato : 03-11-07 22:36

Hejsa
jeg har netop fået ny mobil telefon med kamera, og har i dag taget nogle billeder af mit dejlige barnebarn. Nu vil jeg gerne have dem ind på computeren, men hvordan Søren gør mand det?
På forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-11-07 23:01

Hvilke muligheder har du ? Har du et USB kabel til telefonen ? Har Bluetooth på både telefon og computer ? Har du Infrarød på både computer og telefon ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-11-07 23:02

Hvilken telefon er det du har ? Vil du have hjælp til at finde det nødvendige udstyr ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-11-07 23:04

Fra din profil
Citat
og så skal jeg snart være bedstemor for første gang.
tillykke med barnebarnet du skal så ind og rette i din profil

Kommentar
Fra : transor

Dato : 03-11-07 23:05

Man tager brugsanvisningen til telefonen . De små sorte krøller er bogsaver.

Når man spørger dumt, får man ligeså dumme svar.

Du fortæller ikke hvilken telefon det er, hvilken computer det er eller hvilket styresystem.

Hvordan tror du så nogen kan fortælle dig hvordan det betjenes.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 03-11-07 23:24

Man tager brugsanvisningen til telefonen . De små sorte krøller er bogsaver.

Når man spørger dumt, får man ligeså dumme svar.

Du fortæller ikke hvilken telefon det er, hvilken computer det er eller hvilket styresystem.

Hvordan tror du så nogen kan fortælle dig hvordan det betjenes.

Det giver dig jo ingenlunde ret til at svine en spørger til på den måde, du kan jo bare holde dig ude af spørgsmålet!

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 03-11-07 23:26

Til transor
Der findes ikke dumme spørgsmål, MEN DER FINDES MANGE DUMME SVAR, OG DU HAR LIGE FUNDET ET AF DEM
Hilsen Hans

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 03-11-07 23:31

Jeg kom lige til at se transor`profil
så kan man godt se hvorfor han er så smart

(Jeg er en mand på 60 år med eningeniørbaggrund.)

Hilsen Hans

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-11-07 23:36

Kom nu Lise90, fortæl os lidt mere inden bokse kampen går igang, ellers kommer vi igen imorgen

Kommentar
Fra : Lise90

Dato : 03-11-07 23:48

Nå da da
Jeg er jo vandt til min gamle mobil
Jeg skulle nok have læst brugsanvisningen.....
men der er jo så mange søde og kloge personer herinde, der gerne vil hjælpe, og så er der desværre også nogle der kun gener med dumme svar, øv
Men til alle de søde, jeg har lige spurgt min mand, hvad der hører med.Vi har Bluetooth og det er en Nokia 6300.
Kan man købe en kabel lige som den jeg har til mit kamera?
På forhånd tak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-11-07 23:51

Du kan købe et kabel ja, men fortæl lige hvad det er for en telefon, mærke og nummer, så får du et par link

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-11-07 23:53

Citat
Nokia 6300
det er øjnene man først bliver blind på vent lidt så finder jeg et billigt kabel

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-11-07 23:57

Du uploader dem hertil fra din MOB
http://www.peecee.dk/

Gemmer linket og henter dem på din PC

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-11-07 00:00

Citat
Til transor
Der findes ikke dumme spørgsmål, MEN DER FINDES MANGE DUMME SVAR, OG DU HAR LIGE FUNDET ET AF DEM

OG DIT BEDSTE GÆT ?? var ______

At skrive den kommentar.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-11-07 00:03

Citat
vent lidt så finder jeg et billigt kabel

Hvordan sender man DET

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-11-07 00:05

Citat
men hvordan Søren gør mand det?

Er Søren ? din Mand.
???
Eller bare ___ sorry kunne ikke LADE VÆRE.
Ellers, har Ziteck ? masser af billige datakabler
til under 200.- 2år siden jeg sidst SÅ EFTER.
Så sikker meget billigere NU

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 04-11-07 00:26

Du får mest fornøjelse af computer/telefon sammen hvis du henter og installere PC Suite: http://www.nokia.dk/support/software/pcsuite.php
kablet kan du med fordel købe her: http://www.cellshoppen.dk/shop/datakabel-nokia-dke-2-1836p.html den bør passe til en 6300

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-11-07 00:28

Citat
Hvordan sender man DET
med posten disken

Godkendelse af svar
Fra : Lise90

Dato : 04-11-07 00:39

Tak for svaret, du er bare en knag

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-11-07 00:43

Selv tak og så er vi klar til boksekampen jeg har læst specifikationer på din telefon, fin kvalitet på kameraet, men jeg forsætter nu med SonyEricsson

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-11-07 01:11

Citat
med posten disken