/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
annuler! Hvordan?
Fra : klemme2006
Vist : 965 gange
100 point
Dato : 03-11-07 19:26

Med fare for at påkalde mig et læs blandede møgfald - bare et naivt spørgsmål: Hvis man nu ikke får et anvendeligt svar, hvad gør man så? Nogle flipper helt ud, hvis man ikke lukker sine spørgsmål, andre hvis man lader dem stå som ubesvarede.

Klumme mener at man er idiot uanset, hvad man gør:

"Når jeg mener, at du er en idiot, skal det ses på baggrund af, at du (jeg gider ikke tælle) ovevejende har annullerede spørgsmål. De er enten annulleret af dig, og så er du for dum, eller osse er de annulleret af Kandu på grund af 3 mdrs. reglen, og så er du osse for dum. Begge dele er tilfældet, så, 2 x dum = idiot." http://www.kandu.dk/spg111924.aspx

Og helt ærlig; jeg spørger bare for at finde ud af hvad der er god stil, hvis man ikke vil give point til formodninger, googleopslag og henvisninger til de gule sider.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-11-07 19:34

Det er dit spørgsmål og du gør hvad du vil med det.
Spørgsmålet bliver automatisk annulleret efter 3 md.

Ps. Det kan da godt være lidt kedeligt hvis man har hjulpet og så spørgeren ikke gider melde tilbage.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 03-11-07 19:36

Citat
Og helt ærlig; jeg spørger bare for at finde ud af hvad der er god stil, hvis man ikke vil give point til formodninger, googleopslag og henvisninger til de gule sider.

Så annullerer man........og skal så bare være forberedt på, at nogen vil brokke sig

Måske fordi det så ofte er set, at spørgsmål er rigtigt besvaret, men annulleres alligevel, fordi spørger ikke lige har fået det svar som han gerne ville høre,

Nogen spørger om noget , men gider kun høre svar der stryger ham med hårene

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-11-07 20:59

Det er dig der bestemmer over dit eget spørgsmål, vælger du at annullere vil eventuelle hjælpere gerne hvorfor, så hvis du skriver et par ord ud over standard teksten, om hvorfor du ikke kunne bruge nogen af svarene, er der et indlæg som har givet dig lidt hjælp, kan du eventuel acceptere den, pointene er sat på højkant og kommer ikke tilbage ved annullering, og som herre i eget spørgsmål kan du også holde grove profiler ude, jeg skriver ikke uønskede profiler men grove, fordi black list funktionen bliver misbrugt til at holde alle som ikke er enige uden for spørgsmålet, tag dig ikke af Klumme, profilen kan faktisk godt optræde nogenlunde pæn, til andre tider er alle idioter

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-11-07 21:00

Citat
Klumme mener at man er idiot uanset, hvad man gør:

Velkommen __ hertil.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-11-07 21:06

Citat
Statistik
Online : 37754
Spørgsmål : 107061
Tips : 19942
Nyheder : 630659
Indlæg : 4934391
Brugere : 202975

Bare BLAK-list de fleste,
personligt tvivler jeg på, der er mere end
50 brugere ONLINE lige nu. MAX

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-11-07 21:09

Plejer at kunne se´es på hvor hurtigt siderne bliver vist_ herinde.

Har du ikke fået SVAR = lad det stå åbent.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-11-07 21:13

Citat
Klumme mener at man er idiot uanset, hvad man gør

Nu skal jeg ikke tage Klumme i forsvar. Tror han kan klare det selv

Men du skulle læse dette spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg111920.aspx

Den 31.12.05 kom der nye regler på kandu. Det var ikke alt, der fungerede på daværende tidspunkt.

Bl.a. "annullering". Det kom på et senere tidspunkt

http://www.kandu.dk/Tip15550.aspx

Du kan enten acceptere et spørgsmål, ignorere spørgsmålet eller selv annullere spørgsmålet.

Citat
Og helt ærlig; jeg spørger bare for at finde ud af hvad der er god stil, hvis man ikke vil give point til formodninger, googleopslag og henvisninger til de gule sider.

Hvis man ikke vil give point til diverse opslag, formodninger !!! ikke lukke sit spørgsmål !!!

Så er spørgeren jo nødt til at finde sig i, at spørgsmålet bliver lukket af kandu.

Citat
Luk dine spørgsmål

Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 3 måneder, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vil du automatisk modtage 5 ledige point.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-11-07 21:20

Citat
Med fare for at påkalde mig et læs blandede møgfald

UPS_
Smutter, inden jeg STÅR på skud-listen.

Godkendelse af svar
Fra : klemme2006

Dato : 04-11-07 22:03

Tak for svaret dova. Også tak til jer andre, rart med lidt vinkler på det. Gik selv og mente at det var høfligere at annulere, når man ikke fik svar, en at lade spørgsmålet stå ubesvaret, men så kunne jeg se at flere rev spørgere i næsen med at de annulerede, og tænkte på om der var en tredje vej.