/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
ATV FT110ST-12 reservedele
Fra : Koppe
Vist : 1154 gange
50 point
Dato : 03-11-07 17:13

Hej hvor finder man reserve dele til en WUXI FUTONG ATV FT110ST-12 (Det er en kinøjser)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-11-07 17:15

Hvor du har købt den, eller i Kina.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-11-07 17:17
Kommentar
Fra : dinmc

Dato : 04-11-07 07:44

Hej.

Hvad er det for dele du mangler. Vi har stadig lidt kinadele på lager.
Normalt vil det mest fornuftige være at tage kontakt til dem du har købt den ved, da de bør kunne levere stumper til lige netop din model. Maskinerne ligner hínanden selv om de har mange forskellige navne, men der er en del småforskelle på nogle af delene.
Generelt er de firmaer som sælger maskiner ret useriøse når det kommer til levering af stumper...her er der kun meget få der har noget!!

MVH
www.dinmc.dk

Kommentar
Fra : Koppe

Dato : 04-11-07 11:58

Den er købt her i DK men manden der solgte den siger at den er solgt uden garanti fordi den er købt til en lavere pris end hvad han ellers sælger dem til.
http://www.chr-rahbek.dk/

Kommentar
Fra : yankie5

Dato : 04-11-07 15:24

Var den ny da du købte den dekker garantien selv om du har fået den billigere,dette må være en meget useriøs selger.
mvh yankie5

Accepteret svar
Fra : korfu

Modtaget 50 point
Dato : 04-11-07 20:25

Hej.

ADVARSEL TIL ALLE!!!
Hold jer LANGT væk fra http://www.chr-rahbek.dk/ - magen til useriøst fuskerfirma skal man lede længe efter. Lidt søgen på Google viser også lynhurtigt at jeg ikke er den eneste utilfredse Rahbek kunde. Ringer du for at klage din nød så får du blot at vide at du bare kan købe en mere til reservedele!!
Den med at der ikke er garanti på en vare blot fordi den er solgt billig holder slet ikke i retten. Der er desværre en del useriøse ATV/Quad kina forhandlere - men Rahbek høre til i den storslemme afdeling.

mvh korfu

Kommentar
Fra : Koppe

Dato : 06-11-07 21:41

Problemet er løst..... Han tog den tilbage. Tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : Koppe

Dato : 06-11-07 21:57

Tak for svaret korfu.