/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Gulvbelægningen ved riverdance
Fra : 1991
Vist : 947 gange
200 point
Dato : 03-11-07 14:26

Ved godt at det ikke er rette kategori - men -
Var til en forestilling med Riverdance i Århus - du gode gud hvor var det flot,
lys, lyd det hele.
Her lagde jeg mærke til at der var en svagt metalagtig skin over scenegulvet
og jeg kunne se at der godt skjult, var tynde ledninger.
Jeg er ikke i tvivl om at der er en speciel belægning og naturligvis mikrofoner
ellers kunne den flote lyd ikke opnåes.
Vi har diskuteret hvad det var for en belægning - (aluminium - nej det er for skrøbeligt)
(blik - nej det kan heller ikke passe) men hvad så.
Er der nogen som med sikkerhed ved hvad belægningen er ved de store forestillinger ?????

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 110 point
Dato : 03-11-07 14:32
Godkendelse af svar
Fra : 1991

Dato : 03-11-07 15:24

Tak for svaret Stouenberg.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-11-07 15:40

- selv tak og god weekend...