/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
seneste 100
Fra : NinaM
Vist : 555 gange
50 point
Dato : 07-02-03 22:12

måske har det været oppe og vende før, men kunne det ikke være fint med en 'seneste 100' som supplement til 'seneste 25', for os som ikke logger på så tit? (seneste 100 spørgsmål uden tips)

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 07-02-03 22:49

Hej NinaM

Det var da en drøngod ide

Der har ofte været stillet ønske om at kunne se flere spørgsmål, men ingen har foreslået at lave en anden side uden tips.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : wisteihn

Dato : 07-02-03 23:26

God ide, den er jeg med på!!

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-02-03 23:31

Hej NinaM

ja, jeg synes også at det ville være en rigtig god ide for, hvis man ikke har været her inde i ca. 6 timer så er alle spørgsmålende skiftet ud med nogle som man ikke har læst inu, og i den sidst ene kan det også give pote for teamet bag kandu.dk for så kan man svare på nogle flere spørgsmål og der ved gøre kandu.dk endnu bedre end det er iforvejen. Jeg synes at en skulle sende en e-mail til kandu hvis ikke allerede det er gjodt og spørge dem og det. For det er der nok mange bruger som gerne vil her inde"me to"

/Steffan

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 08-02-03 00:06

Hej steffan

Nina har allerede kontaktet Kandu idet spørgsmålet er oprettet i kategorien "kandu", se her:
http://www.kandu.dk/dk/kontakt.asp

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 08-02-03 00:31

God ide
Men lad dog endelig tipsene være på siden

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 50 point
Dato : 08-02-03 01:16

Hej uffe, hvor vil du så skrive spørgsmålene

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 08-02-03 07:45

Lad nuværende "Seneste 25" være uændret / blive stående men opret derimod 2 nye punkter;

Seneste 100 spørgsmål

Seneste 100 tips

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 08-02-03 15:52

Virkelig god ide.

MVH

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 08-02-03 16:03

bjarnes "videreudvikling" er endnu bedre

Kommentar
Fra : NinaM

Dato : 08-02-03 21:08

tak for respons, jeg har nu sendt spørgsmålet til kandu pr. email, bare så jeg er sikker på de har set det.

Godkendelse af svar
Fra : NinaM

Dato : 24-02-03 21:21

Tak for svaret srhansen.