/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
MeetYourMessenger
Fra : o.v.n.
Vist : 760 gange
100 point
Dato : 02-11-07 22:56

Hjælp søges, hvad er MeetYourMessenger ? Nogen der har erfaring godt eller skidt ? Jeg har fået en invitation fra en af mine kontaktpersoner i MSN Messenger, men afsenderen er invitation meetyourmessenger.dk den kommer tilsyneladende ikke fra kontaktpersonen, som er en af dem jeg kun en gang imellem er i kontakt med, men det er måske helt normal ? Er det et sted man skal passe på ? For at oprette en profil skal jeg skrive min MSN mail adresse og PASSWORD ! Er det sikkert eller giver jeg uvedkommende adgang min min MSN konto og mail ?

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 02-11-07 23:03

http://www.meetyourmessenger.dk/ Du kan lige læse lidt mere om det hele her.

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 110 point
Dato : 02-11-07 23:03

http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=23&tid=365840

Nej, dem skal man ikke give email og password

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 02-11-07 23:04

Messenger brugernavn og kodeord

Ved oprettelse af en profil importeres Messenger kontakter, som bruges til at kæde allerede oprettede venner sammen. Meetyourmessenger.dk bruger udelukkende informationerne til at kortlægge Messenger netværket i Danmark og visualisere det Danske messenger netværk.
Ved indtastning af Messenger brugernavn og kodeord, bliver der af hensyn til kortlægning af dine venner i dit messengernetværk sendt en invitations email til alle dine messenger kontaktpersoner. Emailen indeholder udelukkende en kort invitation og ingen form for reklamer, annoncer eller lign. messenger kodeord bliver ikke gemt. Dette informeres der udtrykkeligt om inden tilmelding. Kontaktimportering gør det muligt at byde på en visualisering af hvordan venner, familie og kontakter er forbundet sammen og bruges i høj grad på internationale communitysider som bl.a. Hi5.com, Plaxo.com, LinkedIn.com, MySpace.com.

Dit kodeord benyttes udelukkende til at kæde din profil sammen med dine venner i det øjeblik du trykker på Tilmeld.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-11-07 23:08

Den findes på massevis af sprog. Fusk og fiduser. Selvfølgelig skal man aldrig udlevere sit password og email.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-11-07 23:11

Det lyder ikke lige som noget jeg vil ud i jeg har læs Om os på siden, og er ikke overbevidst om at det ikke vil udløse en omgang spam, jeg venter lige lidt med at lukke, jeg vil gerne høre fra andre, om det er spam eller seriøs, jeg tvivler på det sidste

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-11-07 23:16

Jeg ser det som sandsynlig at min kontaktperson, har oprettet sig og jeg så har fået mit livs første spammail
Citat
Messenger brugernavn og kodeord, bliver der af hensyn til kortlægning af dine venner i dit messengernetværk sendt en invitations email til alle dine messenger kontaktpersoner
den invitations mail ser jeg som spam

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-11-07 23:33

For at oprette en profil skal jeg skrive min MSN mail adresse og PASSWORD

>>>>>>>>>>>>>>> YT

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-11-07 01:37

Tak for svaret stl_s. nej det er ikke noget for mig