/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
skoda octavia 1,9 tdi.
Fra : bpedersen
Vist : 603 gange
100 point
Dato : 02-11-07 21:21

Hej.

Jeg har fundet en octavia 1.9tdi fra 2005 der har kørt 140.000 km. Bil er fyldt med udstyr(2-zonet a/c, fartpilot, elvarme i sæder, elruder, undervognsbehandlet, org. skoda radio og træk)

Jeg har fundet bilen ved en forhandler til 209.000 kr.

Er den det værd?
Burgte der ikke være mange gode kilometere i bilen endnu?
Plejer det at være let at få forhandler til at slå af i pris, og hvor meget syntes i jeg skal prøve med (det er en ren handel, han får ikke noget i byt)?

Glemte lige at sige at det er den nye model af octavia'en.

Accepteret svar
Fra : Cortina01

Modtaget 100 point
Dato : 02-11-07 23:15

Tjaeh, kilometer bør der være mange af endnu, såfremt den ellers er passet efter forskrifterne med olieskift, tandrem osv.
Vedrørende afslag i pris må du føle dig lidt frem. Nogle er villige til afslag, andre er kategorisk ikke til, at fravige prisen. Hvad synes du selv er rimeligt ? Husk på, at forhandleren skal yde garanti m.v.
Er der fejl og mangler der skal udbedres ?
Det er altid lettere at vurdere når man står ved bilen.
Håber du får en handel du kan være tilfreds med.
Held med det....

Godkendelse af svar
Fra : bpedersen

Dato : 04-11-07 14:21

Tak for svaret Cortina01.

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 04-11-07 18:07

Selv tak.