/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Anullerede spørgsmål
Fra : Lion36
Vist : 642 gange
100 point
Dato : 02-11-07 14:21

Jeg har inden for den seneste tid været udsat for, at to af mine spørgsmål som jeg endnu ikke havde fået svar på, pludseligt blev annulleret.......og det ikke af mig.

Jeg har sent tre mails til service@kandu.dk, uden at få svar.

Jeg synes det er meget underligt at opdage at spørgsmål til 430 p. (Fremad A.-Nakskov i 78) og 300 p. (Zimmer frei og B&B i Luxembourg), pludselig er væk.
Hvis det er Kandu.dk der selv har annulleret dem af en eller anden grund, var det måske en idé at oplyse brugeren herom.
Summasumarum, jeg kunne godt tænke mig, at disse to spørgsmål kom med igen eller at jeg får mine 730 p. igen så jeg kan stille mine spørgsmål en gang til.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-11-07 14:24

Når du ikke selv har lukket/slettet et af dine spørgsmål efter tre måneder, gør Kandu det for dig.

Noget der blev ændret tilbage til 1.1.06

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 02-11-07 14:25

Kandu annullerer automatisk spørgsmål, hvis det er blevet 3 mdr. gammelt, og spørgeren ikke selv har lukket det eller annulleret det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-11-07 14:27

Citat
Accepter et svar til dit spørgsmål
Når du accepter et svar eller annullere dit spørgsmål, vil du automatisk modtage 5 ledige point som tak for hjælpen. Derimod hvis du ikke lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage, vil du automatisk blive fratrukket 5 ledige point, og dit spørgsmål bliver annulleret.
Accepter et svar til dit spørgsmål
Når du accepter et svar eller annullere dit spørgsmål, vil du automatisk modtage 5 ledige point som tak for hjælpen. Derimod hvis du ikke lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage, vil du automatisk blive fratrukket 5 ledige point, og dit spørgsmål bliver annulleret.
Accepter et svar til dit spørgsmål
Når du accepter et svar eller annullere dit spørgsmål, vil du automatisk modtage 5 ledige point som tak for hjælpen. Derimod hvis du ikke lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage, vil du automatisk blive fratrukket 5 ledige point, og dit spørgsmål bliver annulleret.
Accepter et svar til dit spørgsmål
Når du accepter et svar eller annullere dit spørgsmål, vil du automatisk modtage 5 ledige point som tak for hjælpen. Derimod hvis du ikke lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage, vil du automatisk blive fratrukket 5 ledige point, og dit spørgsmål bliver annulleret.
Accepter et svar til dit spørgsmål
Når du accepter et svar eller annullere dit spørgsmål, vil du automatisk modtage 5 ledige point som tak for hjælpen. Derimod hvis du ikke lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage, vil du automatisk blive fratrukket 5 ledige point, og dit spørgsmål bliver annulleret.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-11-07 14:27

http://www.kandu.dk/faq.aspx#25 Her kan du se at reglerne suger:

Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 3 måneder, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vil du automatisk modtage 5 ledige point.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-11-07 14:27

http://www.kandu.dk/Spg107650.aspx

Dette spørgsmål er jo også mere end 3 mdr. gammelt, derfor blev det annulleret.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-11-07 14:28

Nåå ja, så blev det da gentaget en del gange

Men underligt nok står der 30 dage i Kandu regler - under pointsystem- men de har tidligere skrevet 3 måneder

Godkendelse af svar
Fra : Lion36

Dato : 02-11-07 14:28

Tak for svaret ans.

Utroligt.......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-11-07 14:30

Var der lige noget i mit svar du ikke forstod

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-07 14:33

lille lionmand......Du er sgu da en kæmpeidiot LOOOOOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-11-07 14:55

http://www.kandu.dk/faq.aspx#25

Der kan du og Nordsted1 læse om "annullering"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-07 15:04

Ans

Det er ikke fair at stiille krav af den sværhedsgrad til lionmanden. Så skal han jo læse.....og ikke mindst forstå, og det sidste blir nok ikke nemt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-07 15:05

Hej Refi....Vi ses på blacklisten LOOL Den kan fjolset da finde ud af at betjene

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-11-07 15:13

http://www.kandu.dk/spg111920.aspx#1257402

Med ovennævnte svar kan jeg da godt forstå, at der bliver forvirring !!!!!

Jeg stiller heller ikke kun krav til "lionmanden"