/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook expres 6.0 / Billeddiasshow
Fra : KarlOveJepsen
Vist : 661 gange
100 point
Dato : 07-02-03 19:06

Efter opdatering til Outlook Ekspress 6.0 virker Outlook Ekspress billeddiasshow ikke mere. Jeg har tilladt scripts både
i IE og Outlook, men får stadig en fejlmeddelelse i en fejltekstboks:

Der opstod en fejl i scriptet på denne side
linie 112
tegn 1
fejl: der er en syntaksfejl
kode 0
url: mhtl:mid://00000564/

Vil du fortsætte med at afspille scriptet JA/NEJ

Jeg kan ikke finde hjælp eller lign. omkring denne fejl nogen steder, så kan I hjælpe ?

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 07-02-03 22:07

Ja Henrik Blunck faktisk kan det du skriver IKKE lade sig gøre.....

Det man henter hos sun er IKKE Java Virtual Machine, som er fremstillet af microsoft.

Kommentar
Fra : KarlOveJepsen

Dato : 08-02-03 10:49

Kære Henrik & Zonker: Jeg har nu hentet de sidste nye opdateringer hos MS på java virtual maschine samt hentet Java hos Sun, uden at det har hjulpet. Dog får jeg nu en anden fejlkode (13) , så lidt er da sket.
Jeg har på baggrund af et råd fra en MS-newsgroup slettet al indhold i caschen og slettet alle cookies, da det også
skulle kunne give pågældende fejl. Endelig skulle jeg forsøge at slette alle programmer, som ligner spyware, f. eks
GATOR. Det mangler jeg at gøre endnu, så lad os se, hvad det endet med
Det er åbenbart et lidt langhåret problem

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 08-02-03 12:57

Zonker
Du er helt galt afmarcheret - Java Virtual Machine fra Microsoft er IKKE 100% kompatibel med "ægte" Java....
http://java.sun.com angiver "VM" -- det står ikke for "vingede måger" -- men hvis du havde fulgt med i de sidste domme der er faldet, ville du vide at Micro$oft er blevet DØMT til at gøre fremtidige udgaver af deres Virtual Machine kompatibel med "ægte" Java....
Så hvad du end måtte have lært som Micro$lave, vil jeg opmuntre dig til at udtale dig korrekt inden du skriver -- til dato har jeg ALDRIG skrevet ET ENESTE indlæg på www.kandu.dk uden enten at gøre opmærksom på usikkerhed og/eller kun udtale mig når jeg vidste noget om sagen.
Lidt mere respekt ønskes derfor, og du bedes i fremtiden formulere dine tekster som spørgsmål hvis du er i tvivl... På forhånd tak.

God weekend til alle i tråden. Nu fik jeg lige luft - tak for det!

Mvh

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 08-02-03 17:19

Henrik

Jeg snakker ikke om en dom, den kender jeg godt.
I daglig tale har Sun's version altid heddet java og intet andet. At de begynder at benytte det officielt er en helt anden snak.
Og ja jeg tog fejl, MS hedder bare Virtual Machine.
Så drik du dine javabønner og fald ned i stolen. Nyd den nu

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 08-02-03 17:24

Hej zonker - komplet OT -- men lidt sjov skal vi vel have på dette spørgsmåls bekostning (når der nu ikke er noget internt chat på www.kandu.dk)

....var det kaffen (javabønner) eller stolen jeg skulle nyde???

Hehe

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : KarlOveJepsen

Dato : 14-02-03 15:28

Det er ikke lykkedes at få diasshow til at køre på trods af mange forsøg, så jeg må desværre med tak for indsatsen afvise de modtagne svar. Min PC med NT4.0 er nok simpelthen efterhånden for gammel til den slags.