/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Kandu: annullerede spørgsmål
Fra : Lion36
Vist : 383 gange
100 point
Dato : 02-11-07 14:20

Jeg har inden for den seneste tid været udsat for, at to af mine spørgsmål som jeg endnu ikke havde fået svar på, pludseligt blev annulleret.......og det ikke af mig.

Jeg har sent tre mails til service@kandu.dk, uden at få svar.

Jeg synes det er meget underligt at opdage at spørgsmål til 430 p. (Fremad A.-Nakskov i 78) og 300 p. (Zimmer frei og B&B i Luxembourg), pludselig er væk.
Hvis det er Kandu.dk der selv har annulleret dem af en eller anden grund, var det måske en idé at oplyse brugeren herom.
Summasumarum, jeg kunne godt tænke mig, at disse to spørgsmål kom med igen eller at jeg får mine 730 p. igen så jeg kan stille mine spørgsmål en gang til.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-07 14:25

Det synes jeg er helt i orden. Noget kunnetyde på at du ikke fatter en brik af hvordan Kandu fungerer, for du har stort set ikke andet end anullerede spørgsmål. Men til din orientering så har Kandu slettet dem, da de har stået åbne i 3 mdr.

Annuller spørgsmålet
Fra : Lion36

Dato : 02-11-07 14:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål