/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Packard Bell ekstern harisk?
Fra : SjalaJonez
Vist : 2697 gange
150 point
Dato : 02-11-07 12:39

Aloha kandu

Jeg sidder her og skal bruge en til ekstern harddisk og har så set at Fona har en Packard Bell på 500GB till 1000,-kr. Jeg er ikke særlig meget inde i det med kvalitet osv, så villle om det Packard Bell er noget som kan bruges til noget eller om det bare er et discount mærke som jeg for problemer med?..

God dag
SjalaJonez

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-11-07 12:59

Det må da siges at være billigt.
Se her:
http://www.pricerunner.dk/pl/36-856017/Harddiske/Packard-Bell-NetStore-3500-500GB-USB-2.0-7200rpm-Sammenlign-Priser

Jeg er ikke bekendt med at Packard-Bell er et dårligt produkt - men jeg kender det ikke.

Accepteret svar
Fra : Nul7

Modtaget 150 point
Dato : 02-11-07 13:50

Hej!

Jeg har en Packardbell pc.
Jeg synes den virker som et kvalitetsprodukt.
Kunne godt selv finde på at købe en sådan.
vh.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-11-07 17:35

Pachard Bell er et ok mærke uden de store fejlbehæftigelser. Og den hd du har fundet lyder rimelig i pris.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 02-11-07 18:12

jag har en Packard Bell på 500GB ekstern, funger fint på alle de forskellige computer jeg har koblet den til, bruger den som en stor usb drev.

Ingen installation bare plot i usb port og tænd så har du 500GB,

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-11-07 18:50

Og den bør lige "afmonteres" ved h-klik på den grønne nede ved uret, inden den tages fra igen eller vente til comp er lukket ned.

Godkendelse af svar
Fra : SjalaJonez

Dato : 02-11-07 19:28

Takker for svaret og god weekend