/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Keslers boksekamp
Fra : lexiben2
Vist : 5043 gange
100 point
Dato : 02-11-07 09:36

Kender nogen et link, hvor man kan se noget af boksekampen, med Kesler på lørdag.

Accepteret svar
Fra : kETCHIKAN

Modtaget 110 point
Dato : 02-11-07 09:48
Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-11-07 09:55
Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 02-11-07 12:22

Ja,dem har jeg snart lagt nogen stykke af

Men linket til sopcast virker ikke mere så man skal hente den her
http://www.myp2p.eu/softwareitem.php?softwareid=5&part=software

Kommentar
Fra : muw

Dato : 02-11-07 18:18

Advarsel: Der står på http://www.livefight.com/live-streaming.php (som der blev linket til øverst i denne tråd) at de nok IKKE viser den alligevel pga problemer med "tv-rights". Så de foreslår man prøver at finde andre steder at se den.

(men at man skal vende tilbage for at tjekke udviklingen, da de åbenbart arbejder på at vise den alligevel).

Go kamp hvorend I skal se den

Mvh
Jesper

Kommentar
Fra : muw

Dato : 02-11-07 18:20

hov, det var ikke i denne tråd at linket stod, men i de andre kandu-tråde som der blir linket til i svaret af Ketchikan og pve....

Kommentar
Fra : muw

Dato : 02-11-07 18:53

Jeg fedter vist lidt rundt i det. Det er kun pve's link (livefight) som nok ikke kan bruges.
jangchr og kETCHIKANs links kan godt bruges.

Beklager mit klumperi, men det var skrevet i en go mening så man ikke går glip af kampen.

Kommentar
Fra : lexiben2

Dato : 03-11-07 16:20

Uha
min pc kan ikke finde webstedet http://myp2p.eu/programs/sopcast.htm som EA_HS anbefaler

Godkendelse af svar
Fra : lexiben2

Dato : 13-01-08 21:22

Tak for svaret kETCHIKAN.