/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
norton
Fra : PSX
Vist : 521 gange
2 point
Dato : 07-02-03 18:31

jeg har norton på engelsk jeg kunne godt tænke mig den på dansk er der nogle der vil hjælpe mig med jeg finde den tak

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 12 point
Dato : 07-02-03 18:38
Kommentar
Fra : als

Dato : 07-02-03 18:46

Tak for points (også selv om det kun var 2). Jeg hjælper gerne hvis jeg kan, og points interesserer mig ikke synderligt. Jeg håber du får glæde af produktet.

Kommentar
Fra : PSX

Dato : 07-02-03 18:53

tak men har norton på engelsk som jeg godt tænke mig den på dansk test

Kommentar
Fra : als

Dato : 07-02-03 20:05

Ja, men så skal du ind på en af de danske forhandleres sider f.eks. her
http://www.zitechcomputer.dk/
og vælge software, dansk
mvh
als

Kommentar
Fra : PSX

Dato : 07-02-03 21:17

tak det var dejligt at du kunne hjælpe mig

Kommentar
Fra : als

Dato : 07-02-03 21:55

Godt psx og et godt virus program koster jo, men jeg synes selv at de penge er givet godt ud, når man nu engang har investeret en lille formue i en pc.