/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Internetsider - tlf. nr. forsv
Fra : bentom
Vist : 445 gange
50 point
Dato : 01-11-07 15:12

Vi bruger Windows Vista, med de probelemer det indebærer. Men når vi går ind på en internetside hvor der står et telefon nummer på, så forsvinder nummeret fra skærmen indenfor maks. 2 sekunder. Det kan genfremkaldes ved at opdatere siden, men det forsvinder igen straks efter. Det samme sker bår vi søger efter et tlf. nr. på www.degulesider,dk, nummeret kommer frem og forsvinder straks efter. Men af en eller anden årsag sker dette ikke på www.eniro.dk.Skulle der være en af jer der kan ig vil komme med et rigtigt svar på dette fænomen, så takker vi på forhånd mange gange.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 01-11-07 15:27

prøv at slette alle dine cookies det kan måske afhjælpe den hijack du har fået fat på.
Mvh bnevi54

Kommentar
Fra : bentom

Dato : 01-11-07 16:14

Hej benvi54 - tak for svaret, men det har vi naturligvis prøvet og det gør ingen forskel. Vi har også forsøgt os med alle tænkelige og utænkelige indstillinger, vi har sågar slået firewall og alle andre filtre fra, men indtil nu er der intet der har hjulpet. Så vi ved ikke om fejlen ligger hos de gule sider eller i vista. Hav en god aften.
Vh. bentom

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-11-07 17:20

Jeg har hørt om noget lignende, hvor det viste sig, at det var sikkerheden som stod for højt.
VISTA er en underlig fætter, og den har sikkerheden sat i registreringsdatabasen, hvor den står til 3, hvor den kan nedsættes til f.eks. 1, som svarer til det niveau som andre vindows benytter.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-11-07 17:21

Den ligger HELT SIKKERT i Vista

Eller en fejl 40

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 01-11-07 19:03

Jeg kører også Vista, og jeg har aldrig oplevet det problem du beskriver. Mon ikke det er noget snavs eks. en virus du har fanget.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-11-07 19:06

Citat
Eller en fejl 40

Det kommer da an på hvor lange armene er!

Kommentar
Fra : bentom

Dato : 01-11-07 19:57

Tusind tak til jer alle. Jeg må desværre bedrøve jer alle med at der endnu ikke er dukket noget op som løser problemet, så vi kæmper videre. Hav en rigtig aften allesammen.
Vh. bentom

Kommentar
Fra : bentom

Dato : 02-11-07 10:36

En ny dag er godt i gang, og jo, da vi stadig ikke har kunnet knække nøden så vi er fortsat lidt kede af det. Men alligevel, en rigtig god dag og weekend til jer alle.
Vh. bentom.dk

Kommentar
Fra : bentom

Dato : 02-01-08 13:12

Et rigtig godt nytår til jer der har prøvet på at hjælpe mig. Selv om jeg nu har forsøgt at hente hjælp hos måde microsoft og De Gule Sider, så har jeg endnu ikke fundet en løsning på problemet. Men jeg har nu valgt at resignere og blot bruge Eniro i stedet for de gule sider, og det virker.