/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Skriftlige opgaver til 7. kl.
Fra : jeb3
Vist : 720 gange
100 point
Dato : 01-11-07 11:39

Hejsa.

Jeg er så "heldig" at min dreng har lærere, der værdsætter læsefærdighedder, og mundtlig meget højt, men glemmer, at ungerne også skal lære grammatik.

Er der nogen der kender nogle gode soder, hvor man kan finde forskellige skriftlige opgaver i både dansk, engelsk og tysk?

Og måske lidt matematik?
Drengen vil så gerne lære, men synes ikke han får nok i timerne.
Fagligt er han i den højeste gruppe i klasen, så det er ikke fordi han er bagud. Kun i det skriftlige, hvor de alle er det :-/

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-11-07 12:01

Du kan da tage det op på et forældremøde. Hvis flere forældre er enige, så må skolen lærerne gøre noget ved det.

Har du ikke nævnt det ved skole/hjem samtaler.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-07 12:05
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-07 12:10

Eller opret en bruger her, og download dansk gramamatik øvelser: http://www.danskbasen.dk/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=67

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-07 12:19

Hvis du ikke har noget imod i at spendere lidt på grammatik projektet, så synes jeg du skal købe mango hæfterne. De er rigtig gode..

http://www.gyldendal-uddannelse.dk/webapp/wcs/stores/servlet/category2_10001_10001_1000__12258_10004

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-11-07 12:36

En rigtig god side, med mange muligheder

http://www.duda.dk/

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 01-11-07 18:43

Du trænger grammatik undervisning selv, kan jeg se af dit spørgsmål.

alimak

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 01-11-07 22:51

alimak... Det er fordi min staveged er på græs

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 01-11-07 23:17

alimak