/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
HJælp til valg af multiplayer spil
Fra : RaB
Vist : 309 gange
50 point
Dato : 07-02-03 18:05

Hvorfor et spil er total griner når man skal spille multiplayer over internette????? Det må gerne være et frigivet spil...

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-02-03 18:09

counter-strike

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-02-03 18:11

Hvis det ikke skal være de store spil så er der nogle stykker her:

http://www.gratis-ting.dk/underholdning/index.php?multiplayer=1&kategori=&type=&sorter=&spil=

/Steffan

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 07-02-03 21:10

Tjae worms worldparty er gammelt, men sjovt:

http://wwp.team17.com/main.html?page=home&area=_&type=uk

mvh srhansen

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 07-02-03 22:36

Det er jo svært at svare på. hvilken type spil tænker du på ?

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 08-02-03 13:53

alt hvad der er sjovt....

Kommentar
Fra : martin_shadow

Dato : 19-03-03 23:11

Det kommer an på hvilken type spil du kan li'. Hvis du er til FPS så er Counterstrike et rigtig spændende spil, der er rimelig hurtigt at komme i gang med. Er du mere til bilspil kan du prøve Need4Speed Hot Pursuit 2, det har en fin multiplayerfunktion. Det er dog sjovest på LAN når man kan sidde og råbe af sine venner Strategi så er Warcraft 3 virkelig godt, og en af mine lidt ældre favoritter er Red Alert 2 + Yuri's Revenge. (Det kræver heller ikke en kæmpe spand for at kunne køre)
Til sidst er der MMORPG's Min favorit er DAOC, eller Dark Age Of Camelot. Den første måneds spil er gratis, og derefter skal man betale. Der er mange danskere der spiller det, og det er meget omfattende. Everquest er en del ældre, men også meget flot og spændende, (men 2'eren udkommer snart) og så er der Anarchy Online hvis du ikke er til middelalder, men hellere vil frem i tiden.

Og så er der lige Heroes der er et dansk turbaseret strategispil. Det kan du læse mere om på http://www.heroes.dk

Med Venlig Hilsen
martin_shadow

Kommentar
Fra : SirJacovits

Dato : 12-04-04 16:27

Wulfenstein Enemy territory

Det er gratis, det er godt og det er ren multiplayer nydelse...