/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Vil se Kessler
Fra : akle
Vist : 796 gange
100 point
Dato : 31-10-07 22:41

HJÆLP HJÆLP HJÆLP!!!Vil så gerne se boksekampen med Kessler lørdag. Hvem kan og vil hjælpe mig?
Den eneste mulighed er, at en venlig 'kandu-sjæl' vil brænde en dvd-skive med kampen, og sende den til mig pr. post. Jeg betaler naturligvis, præcis som sidst da "Morgenhår" var så venlig at hjælpe mig.
Dette er min eneste mulighed Min adresse og e-mail giver jeg i så fald under private indlæg.
MVH Akle

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 31-10-07 22:56

Prøv at bladre lidt i " Seneste Tips ¤

Kommentar
Fra : akle

Dato : 31-10-07 23:13

Ja, jeg har været de seneste tips i gennem, men det natlige halløj er ikke lige mig, så vil jeg heller se kampen i fred og ro senere. Har hørt at selve kampen starter kl. 02.30
Hvem skal alligevel se kampen og vil brænde den til mig?
MVH Akle

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-11-07 01:41

Du er selvfølgelig med på at det du beder om ikke er lovligt?

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 01-11-07 06:08

De 30 sekunder det tar Kessler at ordne den baryler, kan du vel kombinere med en lille natlig tissetur.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 01-11-07 07:45

og
MVH Akle

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-11-07 09:18

Det er da ikke ulovligt at brænde den kamp ned på en cd..hallo!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-11-07 09:19

Akle, hvis jeg kunne se kampen, havde jeg gerne hjulpet dig, men det kan jeg ikke...

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 100 point
Dato : 01-11-07 09:50

Jeg skal da med glæde ligge en link til dig efter kampen(vare som regel kun 1-2 timer førend den ligger til download).jeg ved hvor den bliver lagt op til download med det samme kampen er færdig

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-11-07 10:14

Citat
Det er da ikke ulovligt at brænde den kamp ned på en cd..hallo!

Som udgangspunkt nej, men i det øjeblik du giver den til en anden så er det

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-11-07 10:28

ka det nu osse passe? Det er da en offentlig udsendelse? Den ligger da vist på grænsen gør den ikke?

Kommentar
Fra : akle

Dato : 01-11-07 10:49

På det tidspunkt hvor jeg event. får den brændte cd/dvd skive tilsendt, vil der være gået ca. 3 døgn efter kampen er færdigspillet og afsluttet. Mener restriktionerne kun er gældende ved 'live' udsendelser.
'jangchr' det vil jeg meget gerne have, dét link.
'mangorossa' Tak for din positive holdning, du har nok et hjerte af guld!
MVH Akle

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-11-07 10:59

Tak Akle, ja jeg vil ihvertilfælde helst at alle har det godt

Knus fra mig

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 01-11-07 22:06

Hent dette program

http://myp2p.eu/Programs/Sopcast.htm (opret dig med en brugerprofil)

Og så går du ind under Other Sports inden kampen begynder og finder der hvor kampen står,men hvis den ikke står der,så gå ind i denne forum

http://85.92.128.155/~myp2p/forum/viewforum.php?id=5 og vent til der er en der ligger et link op som du bare skal trykke på......her er allerede venlige personer som guider dig på rette vej

Kommentar
Fra : akle

Dato : 02-11-07 13:21

ziggy99
Dit første link virker ikke, men ligemeget, for jeg havde allerede tilmeldt mig Sopcast via et tidligere tip, med link som virkede. Dit link nr. 2 var godt nok, så tak for det!
MVH og tak fra Akle

Kommentar
Fra : bams

Dato : 03-11-07 19:26

Hej
Kan du så ikke selv ta den op via dit tv out ?????
Jeg mener også det er ulovlig.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 03-11-07 20:47

Ser hvad jeg finder ud af, - er ikke så ferm med det tekniske.
MVH Akle

Kommentar
Fra : hennooah

Dato : 03-11-07 20:59

Hvordan får man fyret op under kanalen, jeg har oprettet mig som bruger men der meldes fejl når jeg trykker på play ved en kanal....

Godkendelse af svar
Fra : akle

Dato : 06-11-07 12:45

Tak for svaret jangchr.
MVH Akle