/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
dias show i microsoft pover po
Fra : mumle01
Vist : 473 gange
100 point
Dato : 31-10-07 15:07

Hej
Jeg har lavet er dias show i pover point , med musik, det virker fint, indtil jeg sender det, så modtar de godt nok diaset som går fint igang, men intet musik ???
jeg gemmer den på skrivebordet og sender den med mail , musikken ligger også på skrivebordet,nogen der ved hvor fejlen er ???

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 31-10-07 15:12

Sender du musikken med i E-mailen?

Er musikken kopi beskyttet, så den kun kan afspills på din PC?

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 31-10-07 15:25

Problemet er når du laver diashowet og tilføre musik, trækker den musikken fra din pc hvor musikken ligger, når du så sender dias showet med en mail, får du ikke musik filerne med.

Så hvad du skal gøre er at sende showet igen med musik filerne og få den anden bruger til at være sikker på at han/hun ligger musik filerne samme sted på sin pc som du har lagt på din, og vis det ikke virker skal han/hun ligge musikken ind igen i diashowet efter du har sendt brugeren musik filerne.

Mvh
Octon

Kommentar
Fra : mumle01

Dato : 31-10-07 15:42

Hejsa
Nej, vi er ikke inde på det rigtige, jeg modtar selv mange af samme slags ( især ved juletid ) , men jeg skal ikke ligge musikken nogen steder for den er jo indsat i pover point, og jeg modtar kun 1 fil, i så fald ville jeg modtage 2 filer ????

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 31-10-07 15:56

Jeg prøver igen - er musikken kopi beskyttet?

Kommentar
Fra : mumle01

Dato : 31-10-07 16:23

Nej, det er en ganske alm. midi fil som hedder WhatAWonderfulWorld og har sendt mange mails med musik , men bare ikke i pover point ???

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 31-10-07 17:20

Jeg har også tit sendt almindelige mails med MIDI musik i, men her for en måneds tid siden fandt jeg ud af at det kunne jeg ikke mere.

Jeg har ikke haft tid til at kigge på det.

Gad vide om det er noget generelt (sikkerhed) ???

Kommentar
Fra : mumle01

Dato : 31-10-07 17:23

Det tror jeg ikke det er, for jeg sender hver dag mails med musik, men det er kun denne poverpoint jeg ikke får den med i , men nu vil jeg lige se om man måske kan indsætte musik i poverpoint på en anden måde ???

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 02-11-07 09:36

De andre filer du har sendt med musik var det også power point eller er det her den første powerpoint du sender ?