/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook vil ikke hente min pos
Fra : djguffe
Vist : 383 gange
100 point
Dato : 30-10-07 22:48

Hej alle sammen.

Jeg har et problem med mit outlook 2003, det vil ikke hente min post fra pop3 serveren, Outlook ekspres virker. Har talt med min udbyder der er ingen fejl inde fra dem.

Jeg har pande som virusprogram. Har prøvet at slåg det fra og lige fedt.
Kan selv gætte mig til at det er en opsætnings fejl inde i mit ontlook, men hvor.

Håber at i kan hjælp mig.

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 30-10-07 22:59

Har Outlook virket tidligere eller er du først begyndt at bruge det nu?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-07 07:56

Citat
Outlook ekspres virker

Så gør Outlook også hvis du har fodret den med samme oplysninger....

Citat
Kan selv gætte mig til at det er en opsætnings fejl inde i mit ontlook, men hvor.

Det kan vi jo ikke se medmindre vi kender din opsætning....

SLET oplysningerne (mailadressen i Outlook)...

Og Importer den fra Outlook Express - så burde den selv skrive ALT rigtigt...

Annuller spørgsmålet
Fra : djguffe

Dato : 02-11-07 10:00

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål