/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Gratis T-shirt (feedback)
Fra : semoblog
Vist : 324 gange
50 point
Dato : 30-10-07 20:59

Hej

Jeg er ved at starte et helt nyt site og vil gerne have lidt feedback på koncept og design

site: http://shirt-pusher.com/

hvad kan jeg gøre bedre?

/s

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-10-07 21:03

Det er ikke bedre end den forrige.

http://www.semoblog.com/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-10-07 21:07

Solbriller på og så falder tanken på

Matas den stribede.

Kommentar
Fra : semoblog

Dato : 30-10-07 21:09

semoblog er ikke den forrige :) det er to forskellige web sider og koncepter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-10-07 21:19

Citat
Du er inforstået med Tell a friend funktionen sender en mail som er adresseret fra din mail og med dit navn som afsender.

Syntes du ikke folk får SPAM nok.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-10-07 21:20

Jeg syntes den er rigtig flot.......... *****

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-10-07 21:35

Citat
det er to forskellige web sider og koncepter

Samme blege look

Kommentar
Fra : disken

Dato : 30-10-07 22:18

Men alle skal VÆRE her.

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 30-10-07 22:23

Det første jeg lægger mærke til når jeg kommer derind er, at det er et tydeligt wordpress genereret site. Hvis du selv synes det er fint er det helt okay!

Det næste er at det hele ser en kende kedeligt ud. Hvad med nogle billeder af de gratis t-shirts eller lignende?

Siden er på engelsk, men terms er på dansk?

Det er lovlig meget info i skal ha' om brugeren, kunne mindre ikke gøre det? (tænker på antal børn, er det virkelig nødvendigt?).

Hvis je skal være helt ærlig var jeg blevet skræmt væk som bruger. Konceptet er dog rigtig godt, men jeg tror der skal andre boller på suppen for at lokke brugere til, eller i hvert fald lokke mig til :).

Kommentar
Fra : disken

Dato : 30-10-07 23:49

Lave en SITE__med følgende
KAN OG VIL IKKE BLIVE TAGET ALVORLIGT
Linket stammer fra Teil ´ link
RENT SPAM_ medmindre du ''KUN'' ØNSKER besøg___

Citat
Folkegtingsvalg, Folketgingsvalg, Folkeftingsvalg, Folketfingsvalg, Folketuingsvalg, Folketiungsvalg, Folket8ingsvalg, Folketi8ngsvalg, Folket9ingsvalg, Folketi9ngsvalg, Folketoingsvalg, Folketiongsvalg, Folketlingsvalg, Folketilngsvalg, Folketkingsvalg, Folketikngsvalg, Folketjingsvalg, Folketijngsvalg, Folketibngsvalg, Folketinbgsvalg, Folketihngsvalg, Folketinhgsvalg, Folketijngsvalg, Folketinjgsvalg, Folketimngsvalg, Folketinmgsvalg, Folketinfgsvalg, Folketingfsvalg, Folketintgsvalg, Folketingtsvalg, Folketinygsvalg, Folketingysvalg, Folketinhgsvalg, Folketinghsvalg, Folketinbgsvalg, Folketingbsvalg, Folketinvgsvalg, Folketingvsvalg, Folketingasvalg, Folketingsavalg, Folketingwsvalg, Folketingswvalg, Folketingesvalg, Folketingsevalg, Folketingdsvalg, Folketingsdvalg, Folketingxsvalg, Folketingsxvalg, Folketingzsvalg, Folketingszvalg, Folketingscvalg, Folketingsvcalg, Folketingsfvalg, Folketingsvfalg, Folketingsgvalg, Folketingsvgalg, Folketingsbvalg, Folketingsvbalg, Folketingsvqalg, Folketingsvaqlg, Folketingsvwalg, Folketingsvawlg, Folketingsvsalg, Folketingsvaslg, Folketingsvxalg, Folketingsvaxlg, Folketingsvzalg, Folketingsvazlg, Folketingsvaklg, Folketingsvalkg, Folketingsvaolg, Folketingsvalog, Folketingsvaplg, Folketingsvalpg, Folketingsvalfg, Folketingsvalgf, Folketingsvaltg, Folketingsvalgt, Folketingsvalyg, Folketingsvalgy, Folketingsvalhg, Folketingsvalgh

Kommentar
Fra : disken

Dato : 30-10-07 23:51

Citat
Solbriller på og så falder tanken på
Matas den stribede.

NEMLIG____- ingen oversigt over indholdet
REN SPAM FÆLDE/////////

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 31-10-07 08:25

Når der er noget, der er gratis, så bliver jeg altid mistænksom.

For at undgå at blive mistænksom bør der måske stå noget om konceptet og hvorfor I gør det.

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 06-11-07 18:13

lav index siden lidt mindre så der ikke skal schrolles

Kommentar
Fra : ejay1982

Dato : 08-12-07 23:16

Det er cool... men har du nogen firmaer med på den?... designet er professionelt, men ikke så grafisk