/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Cykelskur!
Fra : axelbjarne
Vist : 5361 gange
100 point
Dato : 30-10-07 19:18

Nogle gode forslag til, hvordan jeg laver et enkelt cykelskur til 2 cykler....

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 30-10-07 19:57

http://www.byg-selv.dk/idd42.asp

Hvad med dette link, måske kan det bruges, kan vel tillempes, så det passer til 2 cykler.

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 30-10-07 20:03

Byg det på en weekend:
Fra Gør Det Selv 05/2004, som kan lånes på biblioteket. Her er afskrift fra bladet:

"Elegant cykelskur

Det behøver ikke være tidskrævende at få tag over cyklerne. Hvis du har en flink nabo, der vil give et nap med en gang imellem, kan du rejse cykelskuret på en weekend, siger skurets idémand, Gør Det Selv's . Lars Dalsgaard Og så er det oven i købet billigt at bygge."

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 30-10-07 22:07

I dit lokale byggemarked har de bochurer over cykelskure, brændeskure m.m.m. og du kan få dem i en pakke hvor alt er samlet incl. skruer beslag og byggevejledning... Intet spild ingen udregninger.
Skulle de ikke kende konceptet så bed dem kontakte DITAS det er deres indkøbsforening.
Nemlig.