/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
FTP: Hvorfor Kan Jeg Ik Kom På
Fra : o0fritzen0o
Vist : 321 gange
180 point
Dato : 30-10-07 09:17

Hey...

Jeg er igang med en side på http://www.1go.dk/ men kan ikke komme ind på min FTP efter jeg har fået ny Internet Explorer 8??

Kan godt komme ind på siden og ind på min side hvor jeg skal sætte mine ting ind, de står bare som en oversigt og ved jeg kan gå op i side og trykke vis som FTp men så skriver den at jeg ik kan komme ind??

kan jeg gøre så den starter normalt op igen eller noget??

Fritzen....

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 30-10-07 09:51

Hvilket ftp program bruger du?

Du burde bare downloade coffeecup ftp. Rigtig nemt program at bruge. Det tager 3 minutter at genindsætte dine ftp oplysninger.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 30-10-07 10:19

Citat
Kan godt komme ind på siden og ind på min side hvor jeg skal sætte mine ting ind, de står bare som en oversigt

Har du lavet en index.html side,
ellers kan siden ikke vises normalt

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 30-10-07 17:31

Ud over at lave en index.html side som startside skal du også komme alle filer ind i en mappe der hedder enten 1go eller index. (Kan ikke lige huske det nu da jeg er på arbejde).

Ellers viser den kun en liste.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 30-10-07 20:20

Citat
filer ind i en mappe der hedder enten 1go eller index

iKKE NØVENDIGT, men nemmere.

Men er lidt i tvivl om ? hvad du egentlig mener.

For at din side kan ''vises'' som en hjemmeside,
skall der være en INDEX:HTML fil.

Eller har du ''BARE'' problemer med at logge ind
hos din NETUDBYDER.

Citat
men kan ikke komme ind på min FTP efter jeg har fået ny Internet Explorer 8??

8 ? troede den sidste nye var en 7 ´er

Kommentar
Fra : o0fritzen0o

Dato : 31-10-07 08:01

Ved godt den skal hedde uindex.htm det er ik det men selve siden, hvor jeg sætter mine ting ind i bliver vist som om det er en side på nettet der er vist som en oversigt..

så står der at jeg skal gå op i side og trykke på vis som ftp men så kommer der et pop op hvor der stå jeg ik har rettighedder til siden men det har jeg jo.

så ville høre om man kan gøre noget så den ikke starter som den oversigt eller noget andet som et FTP program eller noget..?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-11-07 03:59

Citat
så ville høre om man kan gøre noget så den ikke starter som den oversigt eller noget andet som et FTP program eller noget..?

Hvor gammel er DU. ??
Ellers kan det tage MEGET lang tid at forklare.

Den side HER _ http://www.1mm.dk/displayimage.php?album=20&pos=0 er en side, din NETUDBYDER har lagt op, og er STANDART for alle sider = reklame.

Du skal HAVE et program, der kan LAVE DIN HJEMMESIDE
Og disse har som regel ALTID et indbygget FTP program.
Det lægger ikke sig selv på nettet,
EJ heller indholdet PÅ SIDEN
Kan se du har PHP + mysql.

Citat
ftp men så kommer der et pop op hvor der stå jeg ik har rettighedder til siden

Der skal DU INDTASTE DE _________koder du har fået af
din udbyder = LOGIN + PASSWORD
Kan da se at du ikke er kommet videre.
Men svar og du FÅR HJÆLP
http://www.1mm.dk/index.php?cat=3

Du kan få F.eks en side som ovennævnte på 10 minutter'
Men kræver en INDSATS = der mangler.

Du kan se under min profil_ eller PRØVE at spørge IGEN
Mange, der gerne vil hjælpe, MEN...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-11-07 05:12

Eller bare hent denne OG lig på din side
http://www.1mm.dk/displayimage.php?album=20&pos=0

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-11-07 05:21

Siden er gåer i 1000 stykker..
SPRRY

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-11-07 06:06

Citat
Hvilket ftp program bruger du?
Du burde bare downloade coffeecup ftp. Rigtig nemt program at bruge. Det tager 3 minutter at genindsætte dine ftp oplysninger.

kandu__________

Annuller spørgsmålet
Fra : o0fritzen0o

Dato : 08-11-07 17:27

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål