/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
stålskorsten på ældre vølund
Fra : dhmoelsted
Vist : 767 gange
100 point
Dato : 29-10-07 19:25

vi har et ældre vølund velfungerende oliefyr med en stålskorsten fyret kører stadig godt med lave sodtal osv , jeg har nu "taget" skorstensfejeren i at han har undladt at feje stålskorstenen , blot lavet kedelrens og ikke andet , er der spicielle regler for disse skorstene der går ret op og ned i fyret uden knæk eller renselemme ect.det skal pointeres at vi har været hjemme ved samtlige kedelrens.og på forespørgsel siger han at det med at feje stålskorstene bruger man ikke ???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-10-07 19:32

Ingen her kan svare præcist.
Men skorstensfejeren kan jo med en lommelygte
vurdere om der skal renses.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 29-10-07 19:40

det skal anføres at tvisten går på at han i 10 år har taget betaling for noget der ikke er udført

Annuller spørgsmålet
Fra : dhmoelsted

Dato : 29-10-07 19:59

skal nok ha fat i kommunen istedet