/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
trådløs fra comp. til tv
Fra : anuarak
Vist : 669 gange
100 point
Dato : 28-10-07 20:29

Findes der en trådløs hardware der kan sende vidio og andet fra computer til tv.
Jeg mener jeg har set en tråd eller et tips der omhandler dette, men kan ikke få søgefunktionen i kandu til at finde det. Når jeg søger får jeg alt fra skidt til kanel udlæst.
Anuarak

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-10-07 20:34

Se http://www.forbrug.dk/raad/computerudstyr/10raad/tilbehor/tv/
og afvent... der kommer sikkert et bud

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 28-10-07 20:35
Kommentar
Fra : severino

Dato : 28-10-07 20:38

Der findes en trådløs link, som er beregnet til at sende billed/lyd fra f.eks. en video til et tv, som befinder sig et andet sted i huset, den må også kunne bruges til en PC, der har en video udgang.

Jeg mener også at have set/læst noget om en enhed der benytter det trådløse netværk (2,4 GHz) - lige som nogle af de nyeste multimediecentre kan noget i den retning.
Men prisen for sådanne centre, ligger i området af en herregård med malkekøer, seletøj og malkeskammel!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-10-07 20:38

der er faktisk mange muligheder, se for eksempel her: http://kvmshop.dk/product.asp?product=20577&sub=4356

Godkendelse af svar
Fra : anuarak

Dato : 29-10-07 09:17

Tak for svaret CLAN.

Det er lidt for dyrt, men jeg kigger på det.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-10-07 14:20

Velbekomme og takker for points