/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Redigering af filmklip
Fra : Falcham
Vist : 735 gange
300 point
Dato : 28-10-07 17:38

Hejsa

Findes der noget share/freeware som kan redigere i filmklip (*.mpg) ??

Kommentar
Fra : disken

Dato : 28-10-07 17:43

Windows Movie MAker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-07 18:22
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-10-07 05:42

Der er 304 programmer at vælge imellem her:

http://download.dk/index.asp?Kat=multimedie&SubKat=filmredigering

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 02-11-07 18:44

Det er fint nok at sende 2-300 links, men det tager jo sin tid at gennemprøve alle.

Det jeg behøver er at kunne fjerne sekvenser i filmklippene.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-11-07 18:52

Citat
men det tager jo sin tid at gennemprøve alle.

Jaaaa...

Gør det noget.....

Så finder du da det du gerne vil have....

Det tager ikke mindre tid for os end det gør for dig....

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 02-11-07 18:55

Næ, men det kunne jo være at der var en, som lige have det jeg skulle bruge, det er vel det denne side går ud på.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-11-07 18:59

Der findes en lille knap foroven på alle programmer der hedder hjælp, det beskriver alt om hvordan og hvorfor du , skal bruge det, så god fornøjelse

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-11-07 19:02

ALLE videoredigeringsprogrammer KAN det du søger....

Nogle bedre end andre - det er der du serlv kommer ind i billedet.....

Det er DIG der skal afprøve om det virker FOR DIG.....

Personligt ville jeg ALDRIG nøjes med et freewareprogram.....

Der er jo en årsag til de er gratis.....

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 02-11-07 20:10

Endnu en gang prøver jeg !!!!!

Er der nogen der kan anbefale et bestemt program til redigering af filmklip

Det er jo let nok at sende et link på 300 programmer, det kan jeg selv finde ud af et finde.

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 02-11-07 20:11

Windows Movie Maker er ganske vist ikke freeware, men du har den allerede.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-11-07 20:31

Du har garanteret også fået et sammen med dit videokort....

Så mere freware bliver det nok ikke...

Annuller spørgsmålet
Fra : Falcham

Dato : 02-11-07 20:58

Jeg har desværre ikke modtaget et fyldesgørende svar, og annullerer derfor dette spørgsmål