/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Lampeserie
Fra : .smash.
Vist : 622 gange
200 point
Dato : 28-10-07 16:27

Hej Allesammen!
Jeg leder efter en lampeserie der består af nogle små metalmænd med en pære som hoved. de står på nogle metal snore oppe under loftet. Nogle der kan hjælpe med hvad serien hedder?

Hilsen Glen

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 28-10-07 16:33

George gearløs Lille hjælper

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-07 16:56
Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-07 16:58
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-10-07 19:23
Kommentar
Fra : .smash.

Dato : 28-10-07 23:03

hmm tak for linkene, men den der har været tættest på indtil nu er højris og hans vittige indslag ;) det er designerlamper til at hænge i hjemmet og ikke USB-julemænd.. hmm.. kan nogle mon hjæpe?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-10-07 08:01

Alle er vel designerlamper....

Nogen har jo lavet dem

Hvis du vitterlig mener de skulle være lavet af en "anerkendt" må de være børnelamper....

Hvad skulle formålet med en sådan være udover "pynt"

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-10-07 14:08

Det ville jo hjælpe en del, hvis du oploadede et billed.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : .smash.

Dato : 29-10-07 17:45

Heh jah, men det er lidt problemet, jeg kan ike rigtig finde et billede... Men man kan godt sige at de ligner George gearløs Lille hjælper som står på to metalsnore oppe under loftet :)
Men nej det er ikke børnelamper, formålet er vel at de ser sjove og flotte ud.. en lille genistreg af en lampe :)