/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
AVG
Fra : bauchmann
Vist : 720 gange
500 point
Dato : 28-10-07 14:26

hej
Jeg håber i kan hjælpe mig. Jeg har købt AVG antivir samt AVG spyvare. Begge dele virker ikke efter hensigten. Spild af penge. Derfor vil jeg have TDC sikkerhedspakke. Nu kan jeg ikke slette AVG. Har prøvet fjern programmer samt AVG unstalled. Hjælp.
Bauchmann

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-10-07 14:31

Du kan ikke afinstallere aktive programmer, er der ikke en ikon nede ved uret med AVG ? Højre klik og klik Exit eller Luk og prøv så igen, ellers kan nu afslutte proces i Jobliste højre klik på nederste blå linje og klik Jobliste

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-07 14:39

Ja....

Mere er der egentlig ikke at sige

Luk programmet først - så lader det sig LET afinstallere....

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 510 point
Dato : 28-10-07 14:42

Hvis det er TDC`s sikkerhedspakke med Norman vil du have, så vil jeg fortælle dig, at den ikke er nær så god som AVG pakken. Hvad er problemet med AVG ? Vi kan måske løse det

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 28-10-07 14:48

Problemet er, at jeg har betalt for antispyware, firewall og antivir. Alligevel popper det op, at min computer er i fare.
bauchmann

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-07 14:59

Det er sikkert fordi Windows firewall er slået fra og den IKKE registrerer AVG.....

Har selv haft problemet engang, men husker ikke lige proceduren....

Det korte af det lange - du ER beskyttet - det er win der ikke kan finde ud af det....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-07 15:03

Såvidt jeg erindrer er det noget med at når advarslen kommer kan man sætte hak ved "vis ikke denne meddelelse igen".....

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-10-07 15:13

Enten er det som Refi siger, sikkerhedscenteret der ikke registrerer AVG som værende tilstede. Så tjek lige indstillingerne i sikkerhedscenteret.

Hvis det ikke er det, så har du fået nogle fupprogrammer ind, og så skal du have renset dem væk.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-10-07 15:17

Muligvis Windows der når at reagere før AVG er læst ind, jeg har haft dette "problem" med Bullguard, det er ikke et problem, din computer angribes ikke af noget (går på nettet) før alle programmer er på plads

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-07 15:19

Ja firewallen burde jo indlæses først, men det tror jeg ikke man selv kan bestemme rækkefølgen af.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-10-07 15:21

Du kan undgå disse advarsler, ved at indstille i Sikkerheds center, men det kan ikke anbefales, så får du ingen advarsel hvis AVG virkelig ikke starter en dag, så væn dig til advarslerne, de forsvinder jo efter få senkunder, eller ?

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 29-10-07 16:31

Tak for svaret stl_s.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 29-10-07 16:38

Selv tak