/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Kanthaltråd
Fra : Dieter
Vist : 3640 gange
50 point
Dato : 28-10-07 11:03

Er der nogen der ved hvor man kan købe 4 eller 5 mm Kanthaltråd i små mengder ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-10-07 11:08

http://dk.farnell.com/jsp/home/homepage.jsp
http://www.elfa.se/dk/
Eller en lokal elektronik/elektro virksomhed.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-10-07 11:14
Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 25 point
Dato : 28-10-07 12:22

Vi har kanthaltråd men kun i 0,8 mm, i firmaet.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 28-10-07 12:50

det var dog en grov sag. Temmelig tyk efter min mening til at skære skumplast med. Er du sikke på, det ikke er 0,4 eller 0,5 mm, for ellers kan jeg gi dig en adresse

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 28-10-07 12:50

det var dog en grov sag. Temmelig tyk efter min mening til at skære skumplast med. Er du sikke på, det ikke er 0,4 eller 0,5 mm, for ellers kan jeg gi dig en adresse

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-10-07 13:27

Citat
Temmelig tyk efter min mening til at skære skumplast med.

Det siges der ikke noget om.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 28-10-07 14:47

Underligt hvad folk kan finde på. Hvem har sagt "Skumplast"?. Ikke mig.
Næ, jeg skal smelte glas (smykker) og lægge en tråd i således at jeg , når den er trukket ud, har en"løbegang" til en snor.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 28-10-07 21:31

den blir svær at trække ud, når glasset er størknet! Kan du ikke bestille dit glas MED huller i?

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 29-10-07 09:43

Tak for svaret Teil.
Men det hjalp jo ikke ret meget.