/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
url adresse er ikke ren
Fra : Clausvell
Vist : 830 gange
81 point
Dato : 28-10-07 10:36

Hej folkens

Så er der igen point til de gode svar...

Jeg forstår ikke at når jeg googler mit navn, som er claus velling hansen
så kommer der et link der med flg overskrift: Kunst, art, grafik, graphic claus velling hansen

Men når jeg trykker på det, så refererer siden til en forkert url,
nemlig www.claus-velling-hansen.dk/left.htm

Og ikke www.claus-velling-hansen.dk/ som det skulle være

det mærkelige ved det er at jeg flere gange har tilføjet min hjemmeside til google add url
men ikke en eneste gang har de refereret til min hjemmeside via en ren sti( url )

er der nogen der måske kan give et svar på dette, da jeg heller ikke har kunne finde support på dette fra google...

Mvh claus

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 91 point
Dato : 28-10-07 10:48

Hvis du står på den sorte menu til venstre, og højreklikker -> Egenskaber, så hedder den http://www.claus-velling-hansen.dk/left.htm Egenskaber for selve siden hedder http://www.claus-velling-hansen.dk/main.htm

Hvorfor Google indexerer menuen kan jeg ikke forklare, men det må være noget med måden din side er lavet på. En af de kloge HTML folk, kan nok fortælle hvorfor.

Godkendelse af svar
Fra : Clausvell

Dato : 28-10-07 10:49

Tak for svaret stl_s.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 28-10-07 11:01

Det kunne også tænkes det var fordi du brugte frames.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-10-07 11:42

Citat
Det kunne også tænkes det var fordi du brugte frames.

Tjaeh, og da det er menuen der nok bliver klikket mest på, så opfanger Google indexeringen den`s url (bare et gæt fra en HTML noob)

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 28-10-07 13:44

jah

I har nok ret begge to... men jeg har osse en nyere website undervejs...hvor jeg ikke bruge frames...
så det gør nok heller ikke så meget at den gør sådan indtil da...

Tak for jeres svar....

mvh claus