/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Konfigurere trådløs router
Fra : tararam
Vist : 486 gange
30 point
Dato : 28-10-07 08:39

Min Zyxel trådløse router fra Cybercity er midlertidig sat til en TDC forbindelse, da min Cybercity forbindelse ikke kan installeres før om 1 måned. (jeg er under flytning)
Routeren virker udemærket med kabel til PC, men den trådløse del kan jeg ikke få til at virke.
Cybercity siger de ikke kan konfigurere den på en TDC forbindelse, og TDC siger det ikke er deres produkt, men det må da være muligt at konfigurere den selv på en eller anden måde. Den skal da virke alligevel selv om den er tilsluttet et andet selskabs bredbåndsforbindelse.
Ved nogen hvordan man konfigurere den så andre trådløse PC'er kan "finde den"
Det er en Zyxel P2602HW-D1A

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 28-10-07 08:52

det har da ikke noget med hvilken udbyder du bruger den skal brare sættes til

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 28-10-07 09:02

Ja, det er gjort, men ingen af de andre PC'er i huset kan finde den efter vi er flyttet hertil. Det undre mig.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 28-10-07 09:06

tror af stande er for stor har selv oplevet det satte ruter midt i huset og alt var ok

Accepteret svar
Fra : ocorner

Modtaget 30 point
Dato : 28-10-07 09:42

Hvis du kan komme på nette gemmel kabel er router sat op til at gå på nettet, så mangle du kun at
sætte den wireless del op på din computer og i router, så de kan "snakke sammel"

Har du været inde i wireless Setup på din router og og sætte den op.

kik i din manuel, som du må have fået med din router.

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 08-11-07 18:15

Tak for svaret ocorner.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 08-11-07 18:28

dejlig at kunne hjælpe