/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Film som Wallpaper, Som Vista
Fra : Crowone
Vist : 755 gange
200 point
Dato : 27-10-07 21:20

er der nogen der kender et program man kan bruge til Windows Xp, så man kan bruge en film som Wallpaper? det kan lade sig gøre i vista og må da også lade sig gøre i Xp eller hva´

Mange hilsner
Crow

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-07 21:22

Kommer an på hvad du mener med "film".......

Kommentar
Fra : Crowone

Dato : 27-10-07 21:26

Hej, på Vistaguide.dk kan man downloade nogle filer, der findes et program på deres side der skal bruges til Vista, de kan også afspilles i Mediaplayer

Crow

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-07 21:41

Det er IKKE noget du kan bruge som wallpaper i XP - kun i ULTIMA......

Mon ikke du tænker på screensavere

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 28-10-07 01:44

jeg tror han tænker som baggrund.
I vista kan man sætte et video klip til at køre.

Eksempelvis den normale xp baggrund (der kører skyer hen over skærmen i vista)

Men ved ikke om der findes et program til det.
Men hvis det gør, så tror jeg det kræver en del kræfter fra din pc (du mister nok noget ydelse du ellers ville have haft)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-07 05:47

Jeg mener ...men er ikke sikker på; at du kan bruge en PowerPoint præsentation som skrivebordsbaggrund i XP

PRØV DET...

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 200 point
Dato : 28-10-07 10:44

Dette program klare det, DOG kræver det at
filen du vil lave til screensaver er i FLASH
http://www.dd2002.com/
Converter program ? til FLASH
http://www.magic-video-software.com/

Godkendelse af svar
Fra : Crowone

Dato : 28-10-07 12:37

Tak for svaret disken.
Hilsen Crow

Også tak til i andre