/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
0 point
Fra : Tilde38
Vist : 666 gange
20 point
Dato : 27-10-07 19:05

hva så når man løber tør for point??.. er man så ude af kandu?? Jeg skal i hvert fald spare lige nu..

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 27-10-07 19:08

Du får da 20 point, for hver dag, du logger dig ind!
Ellers må du til at besvare nogle spørgsmål og derved tjene nogle points!!

Gert

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-10-07 19:08

Nej du er ikke ude af kandu, men du kan ikke stille eller købe spørgsmål.

Men for hver dag du logger på, får du tilskrevet 20 ledige point, som du så kan bruge.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-10-07 19:09

- nej selvfølgelig er du ikke ude, bare saml nogle flere sammen. Start med at annullere dette spørgsmål...

God weekend

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-10-07 19:09

jeg bestemmer jo ikke hvem der får de point for de spørgsmål jeg svarer på

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-10-07 19:10

De point, der bliver tilskrevet ved et accepteret svar kan da ikke bruges til noget som helst. Jo så deltager du i månedens konkurrence.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-10-07 19:11

stouenberg.. sagen er jo den at jeg bare ikke fatter det system der kører herinde.. men jeg har det sjovt og det tror jeg er hovedsagen.. desuden er der en hel del herinde der har lært mig en masse ting..

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-10-07 19:12

Citat
Ellers må du til at besvare nogle spørgsmål og derved tjene nogle points!!

- der er vist noget du har misforstået Gert...

De point der kommer hjem ved et accepteret svar, kan du ikke bruge til noget som helst...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-10-07 19:14

Og hvorfor skulle dette spørgsmål så annulleres !!!!!

Ved at lukke/acceptere et af indlæggene får du tilskrevet 5 ledige point. ... Ja ja det ville du også få ved at annullere, men hvorfor dog det !!!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 19:14

Nu skal jeg lave et sp. til dig Thilde så du kan få lidt point

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-10-07 19:15

- fint Tilde, sjovt og oplysende. Det tror jeg også var den oprindelige ide med siden.

Til ans, den skrev vi vist samtidig...

God weekend til alle...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 19:16

Gå ind i dette sp. Thilde og svar mig http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=111580

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-10-07 19:16

Klumme !!!!!!!

Tror du ikke der er tale om ledige point, som Tilde38 mangler.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-07 19:30

Ledige point

Bare spørg 3773 - Han ved hbordan man får fat i dem

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 19:31

Joooo Ans, men jeg tonser rundt i det pointpjat LOOL er jo ikke vant til at håndtere dem

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 19:32

Ski med det... så vinder Thilde nok de 500,- kr

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-10-07 19:32

refi.. jeg har ikke råd til at spørge lige nu.. GH

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-10-07 19:33

klumme.. dem drikker jeg op så..

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-10-07 19:34

klumme.. har du sparet point sammen ved at logge på??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 19:40

ja... jeg er meget sparsommelig Reglerne er, at man skal være superbruger for at kunne få ledige point, som kan bruges til at købe sp. for.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-07 19:49

Tilde...

Tjek lige dit andet spørgsmål igen....

Ham aqua.... er fundet

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-10-07 19:51

Og det er ikke nødvendigt med en masse point når du spørger om noget.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-07 19:54

Nej bare spørgsmålet er interessant og gerne lidt sjovt....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-10-07 19:54

Citat
Reglerne er, at man skal være superbruger for at kunne få ledige point, som kan bruges til at købe sp. for.

!!!!!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-07 19:56

Det er lørdag "Ans" - bær over med "Klumme"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 19:57

Skal man ikke det Ans?

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-10-07 19:57

refi.. jeg blir helt forvirret nu.. jeg tror jeg har spurgt for meget.. jeg kan ikke selv følge med mere.. LOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 19:58

Men prøv lige at spørge mig, hvordan jeg selv synes det går

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-10-07 19:59

klumme.. jeg er super bruger.. Det kan du da regne ud nå jeg spørger så meget som jeg gør...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 19:59

Det er noget møg, når munden overhaler hjernen indenom

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 20:01

Hvad mener du med det.... mener du at superbrugere er dummere end alm. brugere, fordi de spør så meget

Hmmmm det havde jeg ikke tænkt på, men ved nærmere eftertanke, er jeg tilbøjelig til at give dig ret

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 30 point
Dato : 27-10-07 20:02

Superbruger tjener lotteripoint.
Alm. brugere samler point til superbrugerne.
Alle får 20 købepoint hver dag der logges på
Der er en som vinder i lotteriet hver måned.
De fleste får præmien efter et stykke tid.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-10-07 20:03

åhh min mave.. LOL

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-10-07 20:08

superbrugere stiller super spørgsmål

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-10-07 20:12

aner ikke hvor jeg skal acceptere svar.. der er jo mange..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-07 20:16

e.c har svaret BEDST på dit spørgsmål....

Godkendelse af svar
Fra : Tilde38

Dato : 27-10-07 20:18

Tak for svaret e.c.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-10-07 21:02

Og hvis du nu kigger på de point >> TAK << jeg har fået - så har kandu forhøjet med 10 point for kommentaren som er accepteret er skrevet før der er gået en time fra spørgsmålet blev stillet.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-10-07 21:16

herligt..