/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Langt under bæltestedet
Fra : willlliam
Vist : 945 gange
200 point
Dato : 27-10-07 12:32

Ved godt det er langt under bæltestedet, men alligevel:

Er det rigtigt at den tidligere Kong Frederik den 9. skulle have fået tvillinger udenfor ægteskabet?
At de skulle bo i Sønderjylland - eller er det blot en vandrehistorie, som så mange andre omkring kongehuset?

Hvis svaret er ja, findes der så en kilde, som bekræfter dette.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 12:41

Ja, og det er næsten alm kendt. Problemet i familien var, at han fik dem med hans bror Arveprins Knuds kone... Caroline Mathilde.. En gyser af rang

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 12:42

Hvis de var født legalt, ville Margrethe ikke være dronning, da den ene af tvillingerne var en dreng.

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 27-10-07 12:46

Der er SÅ mange historier om vort kongehus og dets medlemmer - og nogle skal da nok have baggrund i virkeligheden.. MEN 99,99% af dem, er sansynligvis vandre-historier - som du selv nævner.
Og du skal jo nok ikke forvente at få et konkret svar fra kongehuset

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 12:48

Disse uægte unger blir da forsørget af statskassen. Men det er camufleret i regnskaberne, så det ikke for uindviede, fremgår hvad pengene bruges til

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 12:51

Frederik 9 var jo ikke sømand for ingenting....... Stolt står den danske sømand........s LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 13:00

Men det ligger jo til familien at være lidt skødesløse med deres kønsorganer.

Prins Joachim ligner f.eks ikke Prins Henrik så meget, at det gør noget. Så mon ikke Hr. Schackenborg har været en tur på Lange Grethe efter en animeret jagtfrokost. Hvorfor fanden skulle Hr. Schackenborg ellers forære det hele til Joachim

Og det er vel begrænset hvor mange gange Prins Henrik kan lave vold på sin natur og bolle en dame op, med lyserøde sokker på

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 13:01

Men ski med det... De hygger sig, og vi betaler LOOOL

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-10-07 14:18

Langt under bæltestedet = sure tæer...

God weekend

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 27-10-07 14:33

Er det rigtigt at Lange Grethe er lebbe ?
Jeg kender en der siger at Krone 1 tit holder et bestemt sted, hvor han ved der bor en lebbe, som Lange Grethe besøger.
Var det FOR langt under??

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-10-07 14:41

Citat
Er det rigtigt at Lange Grethe er lebbe ?
Jeg kender en der siger at Krone 1 tit holder et bestemt sted, hvor han ved der bor en lebbe, som Lange Grethe besøger.

Det skal nok passe, for i sidste uge mødte jeg lange Grethe på gaden - og dagen efter blev det regnvejr.

Så ingen tvivl om, at der er noget uldent ved hende.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 27-10-07 14:59

ER det rigtigt at Felix ´s far er Martin ? Og måske Nicolaijs også, Alexander var jo "ude at rejse" på begge deres undfangelsestidspunkter?

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 27-10-07 15:01

Undskyld Wiiiilllliiiiam, at jeg terrorisere din tråd, jeg er skredet, ud dèr ----->

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 15:07

Mulberry

Ja den holder ofte på Ove Rodes Plads 1, 2.sal. th., 2100 København Ø.

Hun har sgu en dårlig smag

Kommentar
Fra : vith

Dato : 27-10-07 15:40

Hvis du vil læse mere om teorier om de kongelige, så prøv

www.politikerlede.com

og klik på Kongehuset

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 27-10-07 19:26

Burde man ikke have en snak med den chauffør, om diskretion og køretknik siden han
oppe ud for 2 Th, det kan da ikke undgås at blive bemærket!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 19:38

Jooo, men han simulerer at han er punkteret og skifter dæk LOOL

Der er ingen der bemærker 2 patruljemotorcykler, en patruljevogn, en komplet anonym bil (blå Scorpio m. blå u.rykningslys bygget ind i kølergitteret) fra PET, samtidig med at lyssignalet er stoppet

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-10-07 13:06

Ha! Chaufføren holder da dér, mens fruen er et helt andet sted.......

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 29-10-07 08:49

Tja rygter går der mange af, men den der med undfangelsestudspunktet...
hmm.. hvor kender du det fra mulberry?
Man regner et bar født til tiden, hvis det er født på den beregnede termin plus minus 2 uger.
Og må da indrømme jeg selv har præsteret at gå 25 dage over tiden

Den er skam svær.
De siger også, at Prins Henrik ser alle bøssefilm efter biografernes normale åbningstid.

De siger også der er kleptomaner i familien osv. (de burde ellers have råd til at betale)

Men en lykkelig familie? Sådan virker de sgu ikke.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-10-07 15:24

OG hvorfor skulle de være anderledes end alle andre familier

De gør jo selv meget for at være så meget nede på jorden, som muligt

OG hvad går andre familiemedlemmer ude i lille DK og laver hist og pist

De her kommer i det mindste på dansk-kursus straks, den lille prinsessefod har betrådt den danske grænse.