/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Kursus for mænd
Fra : viskinge
Vist : 896 gange
500 point
Dato : 27-10-07 11:24

Fik lige denne her:

(hvorfor fik jeg egentlig den?????)

Citat
START PÅ UDDANNELSESCENTRET FOR VOKSNE MÆND.

Tilmelding senest den 30. september til kursusledelsen.

BEMÆRK: PÅ GRUND AF KURSETS SVÆRHEDSGRAD VIL KLASSERNES STØRRELSE VÆRE BEGRÆNSET TIL MAX. 8
DELTAGERE PR. HOLD

Kursus 1
Sådan fyldes isterningebakken op --- trin for trin med lysbilledshow.
Varighed 4 uger, mandag og onsdag, 2 timer pr. gang, start kl. 19.00.

Kursus 2
Toiletpapirrullen --- skifter den sig selv? Rundbordsdiskussion.
Varighed 2 uger, lørdage kl. 12:00, 2 timer pr. gang.

Kursus 3
Er det muligt at tisse ved hjælp af teknikken: løft toiletsædet - og undgå at sprøjte på
gulv, vægge og badekar? --- Gruppeøvelser.
Varighed 4 uger, lørdage kl. 10:00, 2 timer pr. gang.

Kursus 4
Den Fundamentale Forskel mellem vasketøjs kurven og det omgivende gulvareal --- Fotovisning og forklarende grafiske indlæg.
Mødetid lørdage kl. 14.00, 3 uger.

Kursus 5
Opvasken --- kan den lette af sig selv og flyve ned i vasken? Eksempler på Video.
Varighed 4 uger, tirsdag og torsdag, 2 timer, start kl. 19.00

Kursus 6
Tab af Identitet --- at miste forbindelsen til sin bedre halvdel. Support og
støttegrupper.
Varighed 4 uger, fredag og søndag kl. 19.00

Kursus 7
At lære at finde tingene -- at begynde med at kigge de rigtige steder uden at skulle rode i
hele huset, imens man råber... Åbent Forum.
Mandag kl. 20:00, 2 timer.

Kursus 8
Omtanke --- at bringe sin kone blomster, skader det helbredet? Grafik og lydbånd.
Tre aftener;
Mandag, onsdag, fredag kl. 19.00-21.00.

Kursus 9
Rigtige mænd søger assistance, når de er fortabte --- en virkeligshedstest.
Tirsdage kl. 18:00. Sted for afholdelse endnu ikke afklaret.

Kursus 10
Er det genetisk muligt at sidde stille, mens fruen laver en
parallelparkering? Kørselssimulator.
4 uger, lørdage kl. 13:00, 2 timer pr. gang.

Kursus 11
At lære at
leve --- de generelle forskelle mellem Moder og Kone. On-line kursus og
rollespil
Tirsdage kl. 19:00, sted for afholdelse endnu ikke afklaret.

Kursus 12
Hvordan man
bliver det idéelle indkøbsselskab... Afslappende øvelser, meditation og
vejrtrækningsøvelser.
Varighed 6 uger, tirsdag og torsdag, start kl. 19:00, 3 timer pr. gang.

Kursus 13
Hvordan man bekæmper "Cerebral Atrofi" (hjernesvind = svigt) --- At huske fødselsdage,
bryllupsdage og andre vigtige datoer, - at ringe når man ved, at man bliver
forsinket m.v. Øvelser med elektrochok og hukommelsestræning.
Tre aftener; Mandag, onsdag, fredag kl. 19:00, 2 timer pr. gang.

Ved gennemførelsen af et eller flere af ovenstående kurser udstedes diplom til de
overlevende.

Vel mødt - Kursusledelsen.

Og så er der 500 point, til en der kommer med en god kommentar.

God weekend

MVH

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-10-07 11:28

så ka i lære det mænd

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-10-07 11:44

Ka' jeg få mængderabet, hvis jeg tilmelder TRE hanner på ALLE kurser??

Hvis ikke, er det så muligt at få tilsendt noget af undervisningsmaterialet, så vi kan gennemgå
det hjemme???

Evt. kunne jeg så få et tlf.nummer til en hotline eller psykolog, hvis de går helt ned med flaget i undervisningsforløbet.

Det er jo da noget af en stor mundfuld at udsætte hannerne for på en gang

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 11:47

Citat
så ka i lære det mænd

Du er naiv Tilde... Det lærer vi aldrig. Det ligger i genetikken (at vi ikke kan lære det)

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 27-10-07 11:50

Et gammelt ord siger, at man aldrig bliver for gammel til at lære noget nyt - det er måske derfor såmange udsætter det ?

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-10-07 11:53

håbet er der da ingen der kan tage fra os..

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 27-10-07 11:59

skynd jer alle mænd slet det før kone ser det.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 12:00

Nej Tilde.. det skal ingen tage fra jer, men på den anden side skal I jo ikke leve på en illusion

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 12:02

Og forøvrigt gælder listen ikke for alle mænd. F.eks har jeg ingen problemer med lokumsbrædtet.... jeg tisser i badekarret

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-10-07 12:06

lækkert Klumme.. og så brister alle illusioner.. du kommer garanteret selv til at gøre det rent... mest fordi du kan..

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-10-07 12:07

alle mænd kan alt når bare der er afspist, afskidt og afbollet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 12:09

LOOOOOL det har du helt styr på Tilde.....

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-10-07 12:11

lokkemiddel er jo altid godt..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 12:16

I er sgu snedige..... er I

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-07 12:19

Bedes opslået på DEN ENLIGE FARS FORENING´s hjemmeside

http://hjem.get2net.dk/henrik_vestergaard_kjeldsen/baggrund.htm

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-10-07 12:19

jow jow.. men når man nu liiige ved hvordan den skal kringles..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 12:24

Tjaeeee hvorfor ikke

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 27-10-07 13:10

til klumme.
nu er det vel ikke en familie badekar???. ,så er det rigtig ulækkert,puha.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 500 point
Dato : 27-10-07 13:47

Jeg kan personligt tilbyde spændende kurser..

Madlavningskurser

Avanceret madkunst 1 – Lær at nyse, så der står popcorn ud af både næse og mund..
Avanceret madkunst 2 – sådan får du franskbrødet ud af ovnen..
Avanceret madkunst 3 - Sexet spildning: Hvis du alligevel skal spilde, kan du lære at få det til at se ud som en fræk lille mad-flirt. Vi smører brysterne ind i ananas og gennemgår 102 ting, man kan tabe i kavalergangen.

Dig og din computer

IT Grundkursus: Vi lærer at oprette mapper med intetsigende navne, og at få et hvilket som helst dokument til at blive væk for altid..

IT 2: Vi lærer at rydde hele harddisken i et snuptag, uden at opdage det før det er for sent. Hvis der er tid kigger vi på muligheder for at slå virusprogrammer og firewalls fra ved en fejl. Spam-garanti..

Transport

Taxa - Sådan prutter du om prisen..

Sko på skinnerne under toget - Sådan fisker du dem op..

Make up i offentlige transportmidler - for dig der gerne vil sove 10 minutter længere..

Færdsel på is: Sådan får du dig selv og cyklen med op af vandet..

Blandet

Maximalt rod i skabene - forny og maximer dit rod..

Prutter uden lyd - Trin for trin guide..

Nederdelen og dens funktioner. Du lærer at tjekke om nederdelen sidder oppe i trussekanten, INDEN du forlader toilettet..

Dræb dine planter på 1000 måder..

Afmontering af kat fra køkkenbord - Du lærer at råbe "NED!" på 47.611 forskellige og ineffektive måder, inklusiv stemmetræning og regulering af kropssprog..

Litteratur-fakening - sådan får du folk til at tro, at du har læst "Mein Kampf", "Fra Socialstat til Minimalstat", "I Krig og Fred"..

Camping - Lær at være social på 7 kvadratmeter, og smile samtidigt. Som bonus lærer du at leve med lugten af våd fortelt, og sure tæer..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 15:15

ardal123 LoooL

Hallø Creamy... det meste af dine kurser er vist selvoplevede.... vildbasse

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-10-07 15:34

Viskinge

Creamy

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-10-07 15:38

Jeg har et par praktiske kursus:

Korrekt brug af værktøj, med overbygningen: Lær at sætte plaster på rifter og sår.

Strukturer din hverdag, og hvordan man holder stakkene på skrivebordet adskilt!

Kommentar
Fra : myes

Dato : 27-10-07 19:31

Nå nu jeg selv er fuldstændig blank for fede kommentarer, er jeg nødt til at stemme på at creamygirl får pointene, hun burde have dobbelt op hvis hun bare selv har oplevet halvdelen af det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-07 09:10

Hej Kursuscenter

Jeg vil lige forhører mig om der kommer et par moduler mere??

F.eks efterlyser jeg følgende

Hvordan man undgår at blive helt dårlig ved ikke at øjeblikkelig at eje

Sidste nye bil

Sidste nye mobil

Sidste nye fladskærm

Sidste nye scanner

Sidste nye printer

Sidste nye pc, både stationær og bærbar

Sidste nye surround anlæg til stuen

Sidste nye stereo til bilen

Hvordan man kan gå igennem et byggemarked og kun købe det der står på listen.

Dette var blot nogle af ønskerne, håber i vil overveje disse kurser

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 31-10-07 10:15

Tak for svaret creamygirl.
Så sandeligt også tak til alle andre, der "blandet" sig.

Ja, der er mange muligheder inden for nye kursus'er. Der var en der spurgte efter mængderabat for 3 stk. mænd. Det må frarådes at sende alle tre på kursus samtidigt, da der så vil være garanti for at der kommer højest 2 tilbage i live !!!

MVH