/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Eget tema til Igoogle !?
Fra : Jesper_wood
Vist : 979 gange
100 point
Dato : 27-10-07 10:21

Hej,
Jeg vil gerne lave mit eget tema til Igoogle men kan ikke lige helt forstå vejlidningen:
Welcome to the Custom iGoogle Skin gadget!

» Create your CSS and images
Feel free to use these examples. The images should be located in a directory whose name matches the CSS file. You can also add a thumbnail of your skins so that other users can see what your skin will look like. The thumbnail should be 80x25 pixels, named thumb.jpg and located in the the same directory as your CSS file.

» Test your skin
Use the test mode to make sure your skins looks the way you want it to. Edit the gadget settings and specify the URL of the CSS file for testing. This will make the testing mode option available on the directory tab. Edit your skin by re-uploading your CSS / image files until you're happy with their appearance.

Kan ikke lige helt forstå det med CSS fil halløj. Håber i kan hjælpe.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-10-07 10:23

Css er som du kan se her

http://db.superusers.dk/KursusBeskrivelse/kursusbeskrivelse.aspx?suNr=SU0086

Undskyld det var ikke for at drille.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-10-07 10:24
Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 27-10-07 10:29

Hmm troede jeg bare kunne lave et billede og "lægge" det ind som baggrund eller noget i den stil. MEN kan se at der er lidt mere avenceret. Hmm tror ikke jeg kan finde ud at det her

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 27-10-07 10:57

Det drejer sig vel bare om at være lidt nørdet eller?

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 27-10-07 11:03

Hmm er lidt nørdet, måske forlidt.

Godkendelse af svar
Fra : Jesper_wood

Dato : 02-11-07 19:37

Tak for svaret Fijala. Er ikke nørd nok