/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Artroflex
Fra : TEAS
Vist : 5474 gange
50 point
Dato : 07-02-03 07:30

Er der nogen i gruppen der har erfaring med Artroflex??
Hvor køber jeg Artroflex i Danmark

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 50 point
Dato : 07-02-03 11:32

ja det gives til din hund, hvis den har gigt. Som vores desværre har.

Det købes hos den lokale dyrelæge.

Kommentar
Fra : PerJakobsen

Dato : 28-04-03 20:27

Kan eller må Artroflex anvendes til mennesker? - Det lyder som et mirakelmiddel!

PJ

Kommentar
Fra : PerJakobsen

Dato : 28-04-03 20:27

Kan eller må Artroflex anvendes til mennesker? - Det lyder som et mirakelmiddel!

PJ

Kommentar
Fra : Birgitbp

Dato : 13-09-03 17:37

Artroflex er et glukosamin præparat hvor tilsvarende produkter også findes til mennesker.
Det bruges også til heste, som har gigt eller problemer med leddene.

Artroflex indeholder også kondroitinsulfat, mangan og C-vitamin som er byggesten og vigtige hjælpestoffer i bruskdannelsen. Glukosaminsulfat og kondroitinsulfat bliver suget op i tarmen og transporteret med blodet til leddet hvor de giver kroppen optimale forhold til at genopbygge nyt og sundt brusk. Artroflex er let smertestillende og "smører" ledene. Artroflex kan i øvrigt anbefales til ældre heste som ofte har bruskskader i større eller mindre grad.

Kommentar
Fra : jeanette71

Dato : 08-10-03 19:39

Er det okay, at give min hund artroflex som forebyggende, selvom der er glucosamin i hendes foder?
Kan hun få for meget?

Kommentar
Fra : Birgitbp

Dato : 09-10-03 20:25

Prøv at tjekke hvor meget glucosamin hun får i foderet. Det kan være det er nok som forebyggende dosis da artroflex er et ret dyrt tilskudsfoder. Men artroflex kan også gives som kosttilskud selvom hunden får andre mineralblandinger og lign. Prøv at tjekke:

http://www.dyrlaegevagten.dk/shopframe.cfm/cms/id=261/sprog=1/item=yes/

Kommentar
Fra : jooo8415

Dato : 11-12-03 02:52

Hvis det er noen som har problemer med å få tak i ArtroFlex i Danmark så kan dere bestille det på www.VetShop.no

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 11-12-03 21:21

Til alle der er med her.
Den med WWW.Vetshop.no er alt for dyrt der kommer moms og told på.Køb hos din lokale dyrlæge og indtag ca 15Ml Pr dag og din gigt og ledstivhed forsvinder og bliv et nyt meneske.
Godt heldbred
Teas

Kommentar
Fra : jeanette71

Dato : 12-12-03 10:54

Ja, det ville jo være meget godt, hvis det var til mig selv

Men det er nu altså helt alvorligt til min hundehvalp. Jeg bor på 3. sal, og har en labrador. Jeg vil bare være sikker på, at jeg har gjort, hvad jeg kan for at beskytte hendes hofter og albuer!
Tak til jooo8415, jeg vil prøve denne side, når jeg igen skal købe noget.

Jeanette