/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Vil ha kontakt med helaer =)
Fra : anonymm
Vist : 600 gange
300 point
Dato : 26-10-07 17:18

Hei,
er det noen healere der ute som kunne hjelpe meg med å utvikle meg innen dette.
Er interessert i mye av dette:

om aura
Clairvoyance
Healing
medium osv...

Har lest,men vet ikke hvordan jeg skal komme meg vidre hadde vert fint om jeg kunne bli kjent med noen som kunne hjelpe meg på vei.

Jeg vet at jeg kan gå på kurs,men jeg vil lære det gjennom noen altså gratis.
Har ingen venner som er interessert i disse tingene så må vel finne noen som kan dette og kan bli min venn....

Jeg vil lære disse tingene for meg selv og får å kunne hjelpe andre gratis om jeg kommer så langt.
Har sett at det koster en del,er student også

Håper noen kan hjelpe meg på vei...

Takk

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 26-10-07 18:40

På den kommende messe er der masser at hente :http://www.mystikken.dk/

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 26-10-07 19:00

Hei,
skal ta titt på siden.
Takk

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 26-10-07 19:07

Online healing : http://www.help2grow.com/dansk1.html
Her er også gratis ting : http://www.avaloninfo.dk/
Han kommer på messen http://www.steenkofoed.dk/

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-10-07 21:50

jeg vil hjælpe dig!

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 26-10-07 22:40

Det er ok at lære tingene for sig selv, endeligt har vi det jo i os fra fødslen. Men vi har alle fravendt os den mesterlige kunnen og har derfor ikke mere den rette føling med tingene. Jeg vil derfor råde dig til at læse bøger og forsøge at finde en mester/mentor der vil hjælpe dig. På messerne og på nettet vil du bestemt også kunne finde ligesinnede. Men gå ikke alene ud af vejen, for det kræver stor omhu, forstand og indføling at arbejde med andre mennesker og man skal være sikker på at man kan mestre de situationer som, omend utilsigtet, kan opstå.
Selv for studerende kan det betale sig at investerer i grundig lærdom eller måske se på om tiden over hovedet er inde til at bevæge sig ind på at ville hjælpe andre ad den vej?
Snak rigtig meget med dem som du møder på messerne og lær godt af al deres viden om at gå ind i et sådant arbejde.

Lykke til
fra
ypsiQ

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 28-10-07 03:19

Lad mig lære dig alt du skal vide!

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 28-10-07 12:58

Citat
Lad mig lære dig alt du skal vide!

Hei se privat inlegg der har jeg skrevet noe til deg.
Takk

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 28-10-07 22:32

Dette virker rimelig useriøst, så jeg trækker mig ud af tråden!

Mvh
ypsiQ

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 28-10-07 23:02

[CITAT][Dette virker rimelig useriøst, så jeg trækker mig ud af tråden!

Mvh
ypsiQ
/CITAT]
Hei,
kan jeg få lov til å spørre deg om hva som er useriøst?
Jeg vil virklig ha hjelp av noen,har lest mye om dette kan en del.
Ville hatt kontakt med en som kunne dette så den kunne hjelpe meg vidre.

Er det useriøst å bli kjent med noen som kan en ting og man selv vil lære dette?

Jeg vet ikke helt men du skifter din mening ved å si dette,om det hadde vert useriøst så hadde du ikke skrevet med det første.Beklager for at jeg må si dette,men forstår bare ikke helt hvor du fikk det ifra.

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 28-10-07 23:06

Citat
Flash77

Har du noen mail aderesse(msn) der vi kan snakke nærmere om dette?Har sendt deg privat inlegg,men ingen svar så prøver her igjenn.om du ikke vil gi din mail her så kan du svare på min private inlegg.

takk...

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 31-10-07 22:28

Ok,

ja, det var dine udmeldinger til Flass77.

Hvis du hopper på "hjælpende" folk på et så tyndt grundlag, som Flass77 melder sig under, kan jeg kun opfatte det som useriøst, da man må kunne forvente af en som melder sig, at vedkommende kan agitere for sin baggrund for "Hjælpen" og at du som søgende også må have en vis standard i den hjælp som du søger.

Som jeg skrev tidligere, er området ikke noget man går ud og leger med. Der er en god grund til at vi er mange der har betalt en anselig sum for at lære tingene fra grunden og uddanne os på området. Desværre har vi ofte set at en del slår sig ned og betitler sig som både heelere og clairvoiante, uden at ane hvilke skader der kan følge, når det går galt og det må de seriøst praktiserende bøde for, når skandalerne hives frem i såvel befolkningen som medierne.

Jeg har selv uddannelse og kurser i Kinesiologi, kraniescakralterepi, knoglemassage, akupunktur m.m. samt mange års arbejde med Silva mind control, samt clarivoriance og været med til at starte det politiske arbejde med at få alternative behandlere annerkendte i det offentilige system og kan derfor roligt tale for at andre også gør et seriøst arbejde for at holde kvaksalveriet på fortiden hvor det hører til.
Både Mulberry og jeg gav dig seriøse henvisninger og jeg håber fortsat der er flere der vil komme med konkrete og seriøse henvisninger, så du måske alligevel ikke forlader dig på at kunne tage folk i behandling/hjælpe folk, blot ved at du griber noget ud af den blå luft på nettet.

Mange har betalt meget af sit liv og mange penge på at kunne hjælpe andre på værdig og seriøs måde og det er ikke noget der kommer af sig selv. Har du en god protion talent, vil du muigvis kunne finde en master/mentor, men det hører ofte shamanismen til og sådanne mestre er der ikke mange af her i Norden.

Men jeg giver dig gerne flere seriøse adresser at gå videre med og håber at du vil beskeftige dig meget mere med dem, end med overfladiske tilbud, som Flass77.

http://www.nytaspekt.dk/

http://www.behandlerlisten.dk/

http://www.daninfo.dk/ss6.sspx

http://www.silvametoden.dk/

Opsøg de kompetente og lad dem vejlede dig, ud fra de potentialer du måtte have til det og lad det udvikle sig derfra.

Mvh
ypsiQ

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 01-11-07 12:39

til:
ypsiQ

Hei,
takk for at du fortsatt er med,er enig med at du kan si useriøst når det gjelder flass77,men jeg er ikke useriøs.Jeg vil rett og slett ha en veileder,om jeg hadde hatt en venn som kunne noe slikt så er jeg sikker på at den hade hjulpet meg vidre med det.Det var derfor jeg lurte på om noen kunne hjeplpe meg eller om jeg kunne ha blitt kjent med noen.

Har sett på en del ting fleste steder er det kurs,det hadde vert greit med kurs men så er det jo økonomiwen.Vil de si at viss man ikke har penger så kan man ikke utvikle sine evner?er det ingen i verden som kan lære dete til en anne uten å ta betalt?

Er alt penger nå???

men tusen takk for linkene,skal ta tidd på dem nå.
Håper fortsatt på å bli kjent med noen som kan hjelpe meg.....

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 01-11-07 23:55

Jeg kan da kun håbe at du må komme i gode hænder, men det er meget sjældent at kunne finde en mentor/mester, som skik var for shamanerne. Selv disse tog kun folk under deres vinger, hvis de kunne se potentialet.
Måske skal du starte med at læse hvad du kan gennem biblioteket og ikke mindst: søg kontakt på messerne. Der er også forskellige spirituelle debatfore på nettet, skønt jeg ikke lige kan nævne dem, da jeg ikke selv er aktiv der. Men måske kan du søge oplysninger om www-adresser til sådanne forer og derigennem få kontakt til andre. Der vil du også bedre kunne skille skidt fra kanel, så du ikke bare hopper på / udi det første det bedste skidt.

Der er mange faldgrupper. Den første fik du her. Så tag dig tiden til at gå i dybden med at komme videre ad rette kanaler.

Lykke til
fra
majs

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 02-11-07 14:32

Citat
ypsiQ

Hei igjen,
takk for svar.
Det ser jo ut som om du kan en del kunne ikke du ha prøvet å hjelpe meg med dine kunskaper rundet dette da?

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 02-11-07 21:34

Det må jeg svare nej til.
Jeg har i forvejen mentoropgaver på flere planer og vil ikke gå ind i noget som jeg ikke fagligt kan forsvare at gøre færdigt. Hverken for mig eller mine.
Du forsøger igen at finde den letteste løsning, men der e´r ingen lette løsninger i en udvikling omkring det spirituelle.

Mvh
ypsi Q

Kommentar
Fra : rawfox

Dato : 27-11-07 11:05

jeg kan kun give ypsiQ ret.. jeg er selv clairvoyant,,siden mit 15 år,,,man kan så LET blive -snydt- i denne branche. Jeg synes du skal undersøge flere steder inden du tar en beslutning.. jeg ville gerne hjælpe helt konkret, men jeg er først færdig omkring februar 2008 med mine opgaver pt. .. held og lykke på din færd. SS

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 26-12-07 01:25

Hej, der er uendeligt meget litteratur om emnet og selvom du ikke har lyst er det en rigtig god ide at læse. Samtidigt skal du huske at afveje med dig selv om du mener det der står giver mening, for gud hvor er der meget ævl.
Den bedste vej til spirituel voksen eraleneved hjælp af meditation. Det emne finder du meget om på nettet.

Mit råd:
Hold hoved koldt og hjertet varmt og følg endelig dit instinkt om at det skal være gratis (så tager det bare længere tid), men se dig for og sørg for at beholde så meget kontakt som muligt til livet her og nu og ikke mindst til mennesker ud over dem selv er sprituelt søgende.