/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
vista
Fra : popo
Vist : 562 gange
100 point
Dato : 26-10-07 13:42

nogem der har været ude for dette,har installeret vista ultimate når jeg prøver at komme i kontrolpanel,skriver den at stifinfer er holdt op med at virke.er der nogen der kender det problem,og kan det løses

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-10-07 14:40
Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 26-10-07 14:49

hvis du bruger nero 8 kan det være årsagen - fijala havde fornylig samme problem som jeg kopierer ind her:

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
En forklaring på mit tidligere spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg111200.aspx er følgende.
PÅ 2 af hinanden uafhængige bærbare var der blevet installeret Nero 8 og ligeså snart det er installeret kommer det "uforklarlige" fænomen at stifinderen holder op med at virke og genstarter.
Efter at have rodet en del med skidtet, formaterede jeg den ene pc og lavede en hel clean install af Vista Ultimativ igen. Alt blev opdateret og kørte på skinner lige indtil Nero blev lagt på igen. Afinstallering ag det igen og Nero virker igen. Mystisk.
Efterfølgende må jeg da selvfølgelig sige at jeg har hørt en del skidt om netop Nero 8.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-10-07 17:14

ordene er som taget ud af min mund miritdk, så popo prøv lige at se om det er det der er problemet

Godkendelse af svar
Fra : popo

Dato : 26-10-07 18:20

Tak for svaret miritdk.Fint nok men,når først stifinder ikke virker kan man ikke komme i kontrolpanel

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-10-07 18:33

men du skal blot afinstallere Nero 8 igen via genvejen i startmenuen, så kommer stifinderen det til at virke igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-10-07 19:56

møg med den nero grrrrrr