/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Geledrink
Fra : Hoegh
Vist : 1608 gange
300 point
Dato : 26-10-07 12:17

Hey.

Er der nogle derude der har en opskrift på en geledrink? Grøn/rød eller noget med alkohol. Det er vist noget med husblas, mere ved jeg ikke. Har set det i et afsnit af Felicity hvis det hjælper nogen. Går ud på at spise i stedet for at drikke alkohol.

Håber nogle kan hjælpe

Kommentar
Fra : myes

Dato : 26-10-07 13:07

Tror det er Jello shots du mener...

Prøv at søge på google.. Der er side op og side ned med opskrifter på det...

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 160 point
Dato : 26-10-07 13:09

http://www.google.dk/search?hl=da&q=drink%2Bhusblas&meta=

Mon ikke du skulle kunne finde en opskrift.

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 26-10-07 13:26

Ok jeg tjekker det ud. Vender tilbage...

Kommentar
Fra : transor

Dato : 26-10-07 16:44

Det lyder fælt og uappetitligt.

Kommentar
Fra : dorteka

Dato : 11-12-07 23:01

På apoteket kan man købe Atylet, det bruges til at gøre drikke tykt flydende eller gelé agtige, det bruges til personer der har problemer med at fejl synke og er smagsløs...... VELBEKOMME

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 12-12-07 08:06

Jeg har prøvet mig frem med husblas, vodka, farvestof og sodavand. Svært lige at finde den rette kombination, men det kan lade sig gøre

Godkendelse af svar
Fra : Hoegh

Dato : 12-12-07 08:07

Tak for svaret ans.