/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Sean marshall fra filmen
Fra : maler-fidusen
Vist : 627 gange
250 point
Dato : 26-10-07 10:18

peter og dragen eliot fra 1977. Mine piger er vilde med filmen som jeg også selv så som barn. Nu har tøserne så spurgt hvordan han ser ud idag og hvor gammel han er.... jaaa..
Jeg har søgt og søgt og fundet ud af at han er fra 19.juni 1965, født i CA, USA. Han har været med i nogle film i 90'erne også men vist helt små roller --- men jeg har ikke kunne finde et billed.
Er der nogen der kan hjælpe og sende et link.

pft.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-10-07 10:22
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-10-07 10:59

Maler-fidusen, beklager, det er ikke den samme person..

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 26-10-07 11:14

øv

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 26-10-07 21:18
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-10-07 21:25

Icecap.... Nu vil jeg helt ikke være lyseslukket

Men er det ham på billedet, må det være af ældre dato, for han er i dag 42 år.

Jeg tror jeg har være alle links igennem, hvor hans navn optræder, han må være en meget fotosky person, for alle steder er der kun en tegning i stedet for et foto

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 26-10-07 22:07

Han kunne da ellers godt være 42, ham på billedet.... Jeg har kolleger der er lidt ældre end jeg(37), og de ser sq ældre ud.

Det var også bare et bud. God weekend.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-10-07 22:14

Det kan da godt være dit bud er rigtigt, jeg syntes bare han ser så godt ud

Også god week-end til dig.... og maler-fidusen

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 27-10-07 15:20

Tror ikke det er ham - kan også se flere links i samme søgning som ikke er personer fra filmen selvom de figurerer.... ja det er da mærkeligt at man intet billed kan finde af ham

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 27-10-07 15:26

ham på billeder hedder gary morgen som var Grover i filmen... står der...

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 27-10-07 15:27

han skulle også være med på en soundtrack til en film som hedder hustle og flow fra 2005.

Kommentar
Fra : Lori

Dato : 28-10-07 20:13

Har surfet lidt på imdb.com

Når man søger på Sean Marshall får man indtil flere exact matches

Names (Exact Matches) (Displaying 4 Results) 1. Sean Marshall (I) (Actor, Pete's Dragon (1977))
2. Sean Marshall (IV) (Art Department, Freejack (1992))
3. Sean Marshall (II) (Transportation Department, Bobby Jones: Stroke of Genius (2004))
4. Sean Marshall (III) (Actor, Desperate Remedies (1993))

Kigger man lidt efter viser det sig at både Sean Marshall (I) (Actor, Pete's Dragon (1977)) og 4. Sean Marshall (III) (Actor, Desperate Remedies (1993)) begge er født samme da, samme år og sjovt nok samme sted. Så mon ikke det er en og samme person...hvis det er så er en af hans nyeste rolle Protos i tv-serien Hercules

http://www.tv.com/sean-marshall/person/76563/summary.html
Most Recent Role: Protos on Hercules: The Legendary Journeys
Birthplace: Canoga Park, California
Birthday: 6-19-1965

Men endnu ingen billeder....men måske lidt mere at søge udfra

Kommentar
Fra : Lori

Dato : 28-10-07 20:25

Han var med i en film The Adventures of Heidi, der var han stadig kun et barn men her er et link til nogle billeder fra den http://www.kiddiematinee.com/katy_kurtzman_gallery.html

Kommentar
Fra : Lori

Dato : 28-10-07 20:35

En lille update til det med Hercules: Ledte nogen tråde igennem på Imdb's hjemmeside om Sean Marshall og en havde denne kommentar:

I wanted to see Sean Marshall as he is today and found him listed as the actor who played "Protos" in the episode of Hercules: The Legendary Adventures called "Prince Hercules".

I got the episode online (Sorry Mr. Sorbo, but it was just for research!) enjoyed it, and found that the actor playing "Protos" IS named Sean Marshall, but he is a boy of 8 or 9 years old.

He does bear a resemblance to the older Sean, so it may be Sean Marshall Jr., but it's not the kid from Pete's Dragon.

Så det var nok en blindgyde desværre...

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 29-10-07 09:49

hmm ja han er da godt nok svær at finde -- hvordan pokker kan det være?? hm hm hm er der slet ikke steder ham kan opsøge denne information? Synes det er underligt at en så stor barnestjerne slet ikke har noget nyt på sig siden --- for han var jo meget populær dengang og alle andre barnestjerne har da links osv. endnu...

Kommentar
Fra : Lori

Dato : 29-10-07 11:48

Det kan jo sagtens tænkes at han helt er forsvundet ud af film verden, kigger man på nogen af de andre film han måske har været med i er det små roller. I
Citat
Sean Marshall (III) (Actor, Desperate Remedies (1993))
er det en rolle som Mauri kriger. Nå men man bliver jo lidt bidt af det så jeg kiggede videre på nogen af de messages boards der er på imdb og der var en der udtalte sig sådan her:
Re: WHERE IS SEAN MARSHALL by grislyatoms (Sun Aug 19 2007 17:35:39)
--------------------------------------------------------------------------------
I worked with Sean Marshall at Lovelace Health Systems in Albuquerque, NM. He was Network Systems Admin. for Lovelace.
He left there... probably 1999, maybe 2000 due to failing health, as I recall.

Haven't seen or heard from him since.

If you asked him directly, he would admit to being THE Sean Marshall of "Pete's Dragon" fame, though he would never bring it up or reminisce about it.

When I knew him, he had long red hair, usually in a ponytail and wore glasses.

Når jeg leder videre via youtube.com dukker der en masse op omkring en Sean Marshall der dyrker kampsport, rødligt hår og hestehale http://youtube.com/results?search_query=%22Sean+marshall%22

kan der være en sammenhæng, ingen anelse men der er massere af billeder på en anden hjemmeside her er et af dem http://www.jingying.org/Chinatrip/pages/soldiers.htm

Men ellers kig lidt på siden http://www.jingying.org

Kommentar
Fra : Lori

Dato : 29-10-07 11:49

Dette er en hjemmeside hvor der er lidt flere hints til hvad de mener han har været med i

http://www.tv.com/sean-marshall/person/76563/appearances.html

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 29-10-07 14:11

hmmm ja... tror bare ikke han er til at opdrive et billed af- synes ellers jeg plejer at være god til at finde ting på nettet..

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 29-10-07 14:32

Han er jo 42 år idag---- og åbenbart med kamera sky

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 29-10-07 15:02

her er videoklip af sangene fra filmen i 1977 http://www.youtube.com/watch?v=a3faSYwzPRw

Kommentar
Fra : Lori

Dato : 01-11-07 15:42

Jeg surfede på den kung-fu hjemmeside lidt mere, fandt et billede af deres træner Sean Marshall hvor du se ham tydligt forfra http://www.jingying.org/archive/pages/seanform2.htm

Læser man om ham på http://www.jingying.org/instructors.html
Bider jeg især mærke i det her: Over twenty years of training and over thirteen years of full-time coaching experience. Dvs at han måske aldersmæssigt godt kunne passe.

Og når jeg ser på det klip du lagde ind med et klip fra filmen
Citat
her er videoklip af sangene fra filmen i 1977 http://www.youtube.com/watch?v=a3faSYwzPRw
og stopper den et sted hvor han har front mod kameraet, ja så synes jeg da de ligner lidt hinanden.

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 01-11-07 18:40

Det kunne godt være ham .... men ja... har stødt på flere links hvor folk har troet det var ham og så var det alligevel ikke---- er det ikke muligt at undersøge nærmere med ham karate fyren og se hvornår han er født osv. så man kunne matche -umiddelbart synes jeg han ser for ung ud,,,,, han skulle jo være 42 år nu.. og han kan da kun være i sine 30'er ham der?? hvad ved jeg.

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 01-11-07 19:44

Skrev til de kong-fu mennesker - det er ikke ham -- her er svar

Sorry, but it's not the same person. Our instructor Sean is 36 (not born in 1965 as according to IMDb) and was born on the East Coast, not in California.

Thanks,

Billy L Greer
Jing Ying Institute of Kung Fu & Tai Chi
www.JingYing.org

Kommentar
Fra : Lori

Dato : 01-11-07 22:47

Jamen så må vi jo bare lede videre...der var ikke mange år imellem dog! Men den rigtige Sean Marshall må jo være derude et sted.

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 05-11-07 11:35

hvordan forøger jeg point på dette spørgsmål?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-11-07 11:45

Maler-fidusen, hvis jeg var dig ville jeg droppe at finde et foto af ham

Den eneste mulighed som jeg ser det, må være at rette henvendelse til det filmselskab, hvor han var ansat sidst, og så spørge dem om hjælp.

Selv om det skulle lykkedes at finde et billede, så er det jo ikke sikkert at det lige er af "Din" Sean, det jeg menerer , nu er vi efterhånden et helt par stykker der har ledt højt og lavt, så jeg tror ikke han er til at finde

Syntes også jeg et eller andet sted, læste at han var aktiv skuespiller til og med 1990??

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 05-11-07 12:07

Ja jeg må nok opgive..... og annullerer dette spørgsmål - men tak for al jeres tid

Annuller spørgsmålet
Fra : maler-fidusen

Dato : 05-11-07 12:22

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar med link til billed af Sean Marshall som voksen, og annullerer derfor dette spørgsmål Tusind tak for jeres forsøg