/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
formular
Fra : mikmeier48
Vist : 911 gange
500 point
Dato : 25-10-07 23:33

http://www.mikmeier1948.dk/JULEMANDSFORMULAR/book_en_julemand.htm

Ovenståend link skulle gerne gøre det muligt for folk at bestille julemanden. Jeg kan ikke lige få det til at virke efter hensigten og håber der er en der kan løse gåden for mig.

Jeg bruger Frontpage til mine sider.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 26-10-07 10:16

Hvis dit abonnement på dit webhotel ikke inkluderer FP extensions kan du ikke lave en sådan formular i FP.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-10-07 10:19

Kan du ikke send/ modtage mail eller hvad
Har du webserver og FrontPage-serverudvidelser

Eller får du det aldrig til at virke.
Citat
Side med kørselskomponent i FrontPage
Du har sendt en formular eller fulgt et hyperlink til en side, som kræver en webserver og FrontPage-serverudvidelser for at fungere korrekt.
Denne formular eller en anden FrontPage-komponent virker korrekt, hvis du udgiver webstedet på en webserver med FrontPage-serverudvidelser.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 26-10-07 10:21

Hvis du modsat HAR FP ext. skal du bygge formularen op i FP og ikke som nu bruge koden fra en anden site.

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 500 point
Dato : 26-10-07 10:23

Ellers kan du bruge denne formel,
og ellers indsætte ''resterne''
Brug ''DESIGN- tilstand'' i FP, så skulle du kunne lave det.
Citat
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0//EN">
<html>
<head>
<title>&oslash;&aring;&Oslash;&aring;</title>
<meta name="generator" content="Namo WebEditor v3.0">
<script language="JavaScript">
<!--
function sendMail() {
if (document.forms[0].recipient.value == "") {
alert("No recipient has been specified!");
;
}
if (document.forms[0].message.value == "") {
alert("No message has been entered!");
;
}
if (document.forms[0].subject.value == "") {
document.forms[0].subject.value = "No subject";
;
}
// Construct a mailto: URL with all the details:
document.forms[0].action = "mailto:" +
document.forms[0].recipient.value +
"?subject=" +
document.forms[0].subject.value;
return true;
}
//-->
</script></head>

<body bgcolor="orange" text="black" link="blue" vlink="purple" alink="red">

<h2 align="center">&nbsp;</h2>
<p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;

<table border="0">
<tr>
<td align="right"><form method="post" enctype="text/plain">
<p><font size="3"><b>&nbsp;</b></font></td>
<td width="163"><p><font size="3"><input type="text" name="recipient"
value="DIN MAIL" size="30" style="color:blue;"> </font></td>
</tr>
<tr>
<td align="right"><p><font size="3"><b>Ang&aring;ende &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</b></font></td>
<td width="163"><p><font size="3"><input type="text" name="subject" size="30"></font></td>
</tr>
<tr>
<td align="right" valign="top"><p><b>Skriv din besked.</b>&nbsp;</td>
<td width="163" valign="top"><p><font size="3"><textarea name="message"
rows="11" cols="29"></textarea></font></td>
</tr>
</table>
<p><font size="3">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<input
type="submit" value="Send mail" onclick="sendMail()" style="color:maroon; background-color:lime; border-width:medium; border-color:yellow; border-style:double;">
</font></p>
</form>
<p><font size="3"><br></font></p>
<p align="center">&nbsp;</p>
</body>

</html>

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-11-07 03:43

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-11-07 06:08

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 16-11-07 18:49

hejsa
du kan ikke have postnr og by i den samme
kolonne, der skal du lave 2 felter

brug formularen fra disken den virker

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-11-07 00:57

Citat
hejsa
du kan ikke have postnr og by i den samme
kolonne, der skal du lave 2 felter

brug formularen fra disken den virker

FUCK sgu da spørger________________________
PISSEDE lige HER omkring NETLÆGEN------------
Spærg OG DER

PLEJER at komme svar:::::::::::::::

Kunne lave det til dig på 5 SEC___med
skema og ALT MULIGT ABDET.
'
LIGE TIL AT__________________________________

MEN kom bare forbi.
Ellers kan se næremre her, langsommere at lave, END

http://www.steenmartinsen.dk/chat/chat.html

Godkendelse af svar
Fra : mikmeier48

Dato : 19-11-07 12:20

Tak for svaret disken.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 19-11-07 12:24

Du kan lave det på 5 minutter med dette
http://www.coffeecup.com/form-builder/