/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Skiferie/Afterski
Fra : tinolarsen
Vist : 1031 gange
75 point
Dato : 25-10-07 22:47

Mig og en kammerat vil gerne på en uges skifeire...

Meget gerne et sted hvor der er lidt gang i den om aftenen... - nogen der kender et godt sted..

Og nogen der keder et sted hvor vi kan finde en god billig rejse - evt. en tysk hjemmeside - har hørt rejser er billigere dernede..

Vi regner med at tage bilen - det er vel frankrig, italien eller østirg hvis vi snakker afterski..

Accepteret svar
Fra : Nuserpigen

Modtaget 75 point
Dato : 26-10-07 03:33

Hejsa

Jeg kan anbefale at tage til Jasna i Slovakiet... De har de seneste år investeret rigtig mange penge i turisme og er rigtig billige... Både måde maden og drikkevarerne er til at betale

Jeg ved at der er mange der tænker "Østlandene" og rynker på næsen...

Jeg var selv dernede sidste år, stod dog ikke på ski, men fik en rundvisningen i området...

Standarden er klart blevet meget bedre, end hvad man forventer af østlandene...

Du kan evt. se mere her:

http://www.gaiarejser.dk/skirejserslovakiet.asp
(Ved godt Gaia Rejser er gået konkurs, men man bliver henvist til www.rejsefinder.dk)

http://www.osteuropa-rejser.dk/Vinter/index.html

http://www.jasna.sk/
(Mulighed for at se livebilleder)

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 26-10-07 03:35

Hov linket blev forkert... det er www.rejsefinder.dk

Godkendelse af svar
Fra : tinolarsen

Dato : 02-01-08 21:18

Tak for svaret Nuserpigen.

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 02-01-08 22:25

Selv tak

Kom i på skiferie?