/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
PC Tools Software flop
Fra : Højris
Vist : 885 gange
500 point
Dato : 25-10-07 20:10

giweavayoftheday.er da noget slemt plat.
til at starte med,skal de lyde som om det er gratis.
Når jeg så går igang med at loade og ins. er det kun trial osv.

kort og godt, hvor er der noget sæbe til at rense regdbasen med.

Den PC Tools, er oven i købet så påtrængende at den ikke er til at slippe af med før, det er lykkedes den at få mig til at slippe en pose dollers. Røv med øre

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 25-10-07 20:16

Og hvad er det så lige for noget PCTools du snakker om ?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 25-10-07 20:20

Men CCleaner renser godt. Også i regdatabasen http://www.ccleaner.com/

Husk at fjerne flueben ved Yahoo toolbar.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 25-10-07 20:27

Pc tools har en reggistrerings database cleaner. og den har været i giweavay.

Det ender så op i at, pc tools registry mechanig, hænger på, når jeg forsøger at kvitte den.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 25-10-07 20:33

Så kyl den ud. Den her tager også resterne med http://www.revouninstaller.com/

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 25-10-07 22:10

Men CCleaner renser godt. Også i regdatabasen http://www.ccleaner.com/

Husk at fjerne flueben ved Yahoo toolbar.
!!
Jeg ender op i noget andet, idet jeg ikke ser noget til en Yahoo toolbar med flueben men, hele tiden efter et loads kommer noget med registrer og dollers.

Det ender så op i at, pc tools registry mechanig, hænger på, når jeg forsøger at kvitte den. og den lægger sig midt på siden, kan ikke en gang flyttes så jeg kan komme til for den
revouninstaller køre da.

Nå men jeg skal op kl. 4 så godnat, fortsætter i morgen.
ses

Kommentar
Fra : kj

Dato : 26-10-07 11:14

Reg.cleaner, kan fås på nettet, bare søg den på gogle, den er gratis

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 10-11-07 10:19

Ok så tager vi den lige herfra.
stl_s

Når jeg klikker på dit link http://www.ccleaner.com/ kan jeg ikke finde en downloads hvor Yahoo er med eller uden flueben.
Hvad gør jeg forkert ?

Til det næste link http://www.revouninstaller.com/
Når jeg bruger den slettes filen fra listen, men genvejs ikonet er stadig på skrivebordet,og når jeg klikker på den virker den aktivt.
De filer jeg omtaler er fra NCH

Hvad er det lige jeg ikke har forstået en dyt af. ?

Jeg forøgede point men teksten kom vist ikke med.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 500 point
Dato : 10-11-07 10:21

Højris - hvis du bliver ved med at have problemer så gør dig selv en tjeneste og tilmeld dig (gratis) hos malwarecheck.dk og få renset den computer for skidt og møg samtidig som du får fjernet problemet

http://www.malwarecheck.dk/forum/

gå ind i kategorien hijacktis logs - følg vejledningen og kopier logsene log derind

ps..forummet er også gratis at benytte

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-11-07 10:33

Når du har downloaded CCleaner og skal installere
kommer muligheden for at fjerne fluebenet, yahoo toolbar.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-07 10:45

Citat
giweavayoftheday.er da noget slemt plat.

Nej det er det absolut IKKE....

Det er ikke altid de bedste programmer de har på udbud, men der er jo ingen der siger du skal hente alt, bare fordi det er gratis.....

Var du lidt smart, ventede du lidt og læste de kommentarer der kommer ang. programmerne....

Nørderne har fundet "fejl" og deslignende MEGET hurtigt....

IKKE alt er godt fordi det er GRATIS.....

Men det er et SUPER websted....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-07 10:47

PS....

Og bare rolig....

Jeg skal nok lægge dem som tips hvis JEG mener de er noget værd...

Om du så mener min mening tæller - ligger jo op til dig selv....

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 10-11-07 10:49

Ja tak miritdk det vil jeg så gøre !
Lige på nuværendes har jeg nogle andre huslige sysler der presser sig på,men syntes det er en god ide.
Men det fjerner ikke min fornemmelse af, at der er noget jeg ikke har fattet en hylende fis af.
Men det kommer nok !! Man er vel optimist

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-07 11:12

dagens program d.d er endnu frit tilgængeligt
Citat
Active Giveaway time left: 21 hours 50 minutes
+ læg mærke til

Citat
Please note that the software you download and install during the Giveaway period comes with the following important limitations:

No free technical support
No free upgrades to future versions
Strictly non-commercial usage
THIS SOFTWARE PRODUCT IS PROVIDED "AS IS" WITHOUT ANY WARRANTY OF ANY KIND, EITHER EXPRESS OR IMPLIED. WITHOUT LIMITATION, TO THE FULLEST EXTENT ALLOWABLE BY LAW, END USER ASSUMES THE ENTIRE RISK AS TO THE QUALITY AND PERFORMANCE OF THE DOWNLOADED SOFTWARE PRODUCT.

programmet fra igår er ikke gratis mere (ej heller de foregående)

Citat
This software was available as a giveaway on November 9, 2007, this giveaway is not available any more. You can download the trial version of this software at http://www.bildsoft.com/en/pro....

mit bud er at du måske har downloadet noget du TROEDE var gratis og derved har fået en trial udgave

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-07 11:14

Citat
Jeg ender op i noget andet, idet jeg ikke ser noget til en Yahoo toolbar med flueben men, hele tiden efter et loads kommer noget med registrer og dollers.

Det ender så op i at, pc tools registry mechanig, hænger på, når jeg forsøger at kvitte den. og den lægger sig midt på siden, kan ikke en gang flyttes så jeg kan komme til for den
revouninstaller køre da.

god beslutning at smutte ind hos malwarecheck.dk som omtalt iflg ovennævnte

Godkendelse af svar
Fra : Højris

Dato : 29-11-07 23:48

Tak for svaret miritdk.
Det er lidt forhastet dette her, men noget må jo ske inden svaret bliver autoanuleret.

MVH. Højris

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-07 21:56

har du været på malwarecheck.dk er alt jo godt sorry for det sene svar men jeg har været udenlands