/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
msn email
Fra : jonni23
Vist : 333 gange
30 point
Dato : 25-10-07 19:47

hej hvordan sletter jeg en mail som jeg ikke vil ha mere jeg har den på hotmail og vil ikke ha den mere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-07 19:51

Den sletter sig selv, når du ikke bruger den i ca 30 dage

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-10-07 20:00

Den sletter da ikke sig selv !!!!

Sæt et flueben i den lille firkant og tryk derefter på slet, så forsvinder den.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-07 20:27

Vedr Hotmail

Citat
3) De fleste mailtjenester kræver, at man logger ind med jævne mellemrum. Fx opererer Hotmail med 30 dage, og når tiden er gået, deaktiveres kontoen. Den kan let reaktiveres, men al mail vil være blevet slettet i mellemtiden.

herfra http://www.multimediesal.sdu.dk/html/freemail.html nederst på siden

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-10-07 20:54

Det er jeg klar over, men som jeg læser spørgsmålet, så drejer det sig om en enkelt mail, som skal slettes og ikke hotmail.

Men jeg kan da have misforstået det.