/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Farve på hyperlink i Office
Fra : acilia
Vist : 454 gange
50 point
Dato : 25-10-07 09:15

Hvordan ændre jeg farven på skriften på de hyperlinks jeg har sat ind i f.eks. en tekst eller en tekstboks?
Når man én gang følger det hyperlink så skifter teksten jo farve og det vil jeg ikke have at den gør i mit dokument.
Er det noget som er sat op i Office eller skal jeg ind i hvert program (word, powerpoint og excel) for at ændre det??
Acilia

Kommentar
Fra : clou

Dato : 25-10-07 09:30

Marker hyperlinket - tryk på din værktøjslinie hvor skriftfarven ligger - tryk på automatisk - så bliver det sort!

Clou

Annuller spørgsmålet
Fra : acilia

Dato : 25-10-07 13:12

Det var lidt mere kompliceret med den nye office version - jeg fandt det selv på microsofts hjemmeside..

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 25-10-07 13:20

Det er din browser, der styrer farverne på hyperlinks.
Klik på funktioner (i browseren) - Internetindstillinger - Generelt - I udseende klik på farver - fjern flueben i "brug windowsfarver" og definer herefter hvilke farver, du vil have på "besøgte" og "ikke besøgte".