/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Manglende fil CPQDIAG.386
Fra : Kris
Vist : 676 gange
20 point
Dato : 17-09-01 23:56

Når min computer starter op siger den at der mangler en fil CPQDIAG.386
Hvad gør denne fil og hvor kan jeg downloade den? Kan den have noget at gøre med at jeg ikke kan få mit netmeeting til at fungere ordentligt?
Jeg kører windows 98 SE

Kris

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-09-01 23:51

Mon, 17 Sep 2001 21:55:33 GMT, skrev "Kris"
<Kris.news@kandu.dk>:

>Når min computer starter op siger den at der mangler en fil CPQDIAG.386

Et gæt: du har en Compaq PC og det har noget med diognistering af
din PC at gøre.

Må ligge på din restorecd.

Men som skrevet, kun et gæt.
--
med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/

Accepteret svar
Fra : soccer

Modtaget 20 point
Dato : 18-09-01 22:30

Gå ind her

http://www.compaq.com/support/files/

Find din Compaq-pc, Model og hvilket OS du kører

og når du kommer til listen over hvilke programmer, der kan benyttes på din PC vælger du :
Compaq Diagnostics for Windows
Downloader denne og installere den.

Kommentar
Fra : BOZZEN

Dato : 20-09-02 09:59

Jeg har fulgt ovenstående anbefaling og det fjerner denne fejlmeddelselse omkring manglende enhedsfil. Jeg får dog stadig en fejlmeddelelse ifm opstart af win98se, at programmet har udført en ulovlig handling og nu lukker ned . I dialogboksen er angivet msgsrv32. Hvad kan gøres ??

mvh
Bozzen