/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Slidgigt
Fra : TEAS
Vist : 1316 gange
50 point
Dato : 06-02-03 17:53

kur mod slidgigt i underben og ankel
Jeg har nu døjet med det i tre år
og jeg har ikke fået en behadling
der kan klare det.

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 50 point
Dato : 06-02-03 19:30

SLidgigt er enten aldersbetinget eller i mit eget tilfælde arveligt... Og jeg er kun 37 og har allerede slidgigt. Der findes ikke nogen behandling, kun smertenedsætrtende midler

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 06-02-03 19:37

Hej TEAS

Jeg fik konstateret slidgigt i mine knæ for ca. 7 år siden. Min læge foreslog dengang at jeg tog Pigasol. Har taget det siden. Tager også Urizal (Ingefær).

Det har bevirket, at det ikke er blevet værrer, måske gradvis, men ikke så slemt at jeg føler mig seneret af det. Har ikke fået anden form for medicin eller smertestillende.

Dog må jeg tænke over, hvad jeg gør. Alt sport der belaster knæene, må jeg holde mig langt væk fra.

Kan kun råde dig til at prøve disse naturprodukter. Det er et forsøg værd.

Mvh
Grethe

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 06-02-03 19:49

grethes, du skriver at det er blevet værre gardvist og alligevel ikke. Nu er jeg forvirret ?

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 06-02-03 19:57

Det kommer snart et nyt middel mod slidgigt... bare for at oplyse... omkring april tror jeg!!!

vh. dr_scooter

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 06-02-03 20:02

Til Zonker

Hvor ligger ens smertegrænse?? Kan kun sige, jeg føler ikke det er blevet så meget værrer, at jeg er hæmmet af det. Kan en masse, men noget må jeg lade være med. Når jeg ved hvad det er........ja så går det godt nok.

Til dr_scooter

Det vil jeg da gerne høre mere om, så kan du ikke lige uddybe din viden om det.

mvh
Grethe

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 06-02-03 20:32

Tak for svaret Zonker!Og også til dig Grethe! Nu vil jeg prøve
pikasol og urizal.
Dr_scooter kan du oplyse mig navnet på det nye produkt
der skal komme til April?
mvh
TEAS

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 07-02-03 00:31

Jeg kan desværre ikke huske det i hovedet... men jeg skal nok ligge et tip ud, når jeg finder ud af det!!!

Mvh. dr_scooter

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 07-02-03 00:39

Der er et andet "vidunder" middel der lige er kommet på markedet... det hedder: Nutrilenk...

Det skuller efter al omtale, være det bedste der er på markedet.

Mvh. dr_scooter

ps. det kom på markedet d. 23/1-2003