/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows mediaplayer 11
Fra : EiHaBr
Vist : 596 gange
200 point
Dato : 24-10-07 15:45

Hej.
Kan nogen fortælle mig, hvorledes man får en afspilningsliste frem på windows mediaplayer 11.
Jeg har nogle DVDér med mange CDér på og vil gerne se alle numrene på alle CDérne på min
spilleliste.

Når jeg får listen frem er det kun hele CD navne den skriver og ikke de enkelte numre.

På min gamle mediaplayer før opdatering kom der automatisk en spilleliste frem efterhånden som den kunne nå at indlæse dem, vupti var de alle på ræd og række dernedad..
Jeg kunne jo godt forestille mig at det er en indstilling jeg ikke har set endnu.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-10-07 16:26

- gå ind i Bibliotek, i bjælken nedenunder kan du gå i "Layout indstillinger" og i "Indstillinger for visning"... det er nok den sidste du skal bruge.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 24-10-07 17:26

Tak for dit hurtige svar stauenberg, men jeg kan ikke finde indstillingerne du mener, er du sikker på det ikke er i media player før udgave 11.
Jeg forsøger videre når jeg har tid igen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-10-07 18:09
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-10-07 18:14

Sådan oprettes en automatisk afspilningsliste
Automatiske afspilningslister er meget fleksible og hjælper dig med at søge efter, organisere og afspille netop den musik, du vil lytte til, efter de kriterier, du har angivet.

Klik på pilen under fanen Bibliotek, og klik derefter på Opret automatisk afspilningsliste.

Skriv et navn til afspilningslisten i Navn på automatisk afspilningsliste.

Vælg de kriterier, du vil bruge for den automatiske afspilningsliste. I følgende trin illustreres, hvordan du kan opsætte en automatisk afspilningsliste, der indeholder sange, du har klassificeret med fire eller fem stjerner:

Kontroller, at Musik i biblioteket vises på kriterielisten.

Klik på Klik her for at tilføje kriterier, og klik derefter på Min klassifikation.

Er minimum fire stjerner tilføjes automatisk. Når du afspiller denne afspilningsliste, medtages al musik, du har klassificeret med fire stjerner eller mere, på afspilningslisten.

Hvis du vil fjerne et kriterium, skal du klikke på det og derefter klikke på Fjern.

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 24-10-07 18:22

viser den ikke "aktuel afspilning"
ellers klik på "musik"
og så dobbeltklikker du på "aktuel afspilning"
og så skulle du gerne se din cd

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-10-07 01:18

Jeg gætter på at det er vinduet til venstre i mediaplayeren , som du mangler der står alle numrene som er på en afspilnings liste eller alle numrene på den cd der er i skuffen, er det den du gerne vil have frem, så klik på Aktuel afsplining, klik på knappen en gang mere og der kommer en menu ned, der klikker du på Vis indholdsude, det bringer listen frem i venstre side

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 27-10-07 11:46

Hej
Tak for alle jeres forslag, min svigersøn har siddet og leget med det, men fandt ikke ud af det, og derfor fandt han den gamle udgave og nu bruger jeg denne, så er problemet løst indtil videre.
Problemet var mere nøje beskrevet: Når jeg tager en dvd i min skuffe gjorde den gamle player det, at den indlæste hele dvdén og lavede en liste ude til højre på siden hele skærmens højde, der var så + ud for de enkelte cd, på en dvd var/er der mange cdér og når jeg trykkede på + linien åbnede den automatisk en lang liste nedad med alle enkelt musikstykkerne, det kunne man så fortsætte med indtil alle numrene på hele dvdén var listet op på række.
Det kunne jeg ikke få den nye til.
Når engang jeg får tid og lyst vil jeg afprøve jeres forslag tak.