/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 320
Hjælp/mentor til programering
Fra : nosunshine5
Vist : 525 gange
200 point
Dato : 24-10-07 15:28

Hej Jeg søger en som har overskud og lyst til at hælpe en med det teoritiske i php, html og lidt andet i samme boldgade.
Det er en som er igang med en uddannelse som webintegrator/designer.
Per email eksempelvis.
Det skal være en som kan forklare hvad der er galt i et program som er skrevet.
Og som er rimeligt velbevandret i sin kunnen og rutineret. Da der nok dukker et par rigtig "ned på jorden"-spørgsmål op ind imellem.

Der er ikke nogen i famillie eller omgangskredens der har mulighed for at hjælpe, da de fleste er selvlærte og ikke har en del af det teoretiske med, som der er brug for hjælp til...

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 24-10-07 15:29

Ups jeg glemte lige at sige det er den der tager 1 1/2 år.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 24-10-07 19:38

Jeg tvivler på at du kan finde en fast mentor uden at betale for det.
På den anden side er det ret utroligt hvad man kan få af hjælp rundt omkring på diverse fora.

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 24-10-07 22:37

Tja det er godt nok første gang jeg har hørt om at det forventes at betale en mentor. Plus at da der ikke rigtig er muligt at finde en i omgangskredens. Så var det jo nærliggende at spørge sig for her.
Man ved jo selv bedst om man har oveskud og mulighed for at hjæpe andre.

Specielt da ca 1/3 af hjemmesidens undergrupper er dedikeret til forskelige område af pc, programering og hardware. Mente jeg det var et godt sted at spørge.

Så jeg håber at der er en der har lyst til at kikke lidt håbefuldt programmering igennem. Da det ikke er meter af komander endnu.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 24-10-07 22:57

Det kommer an på hvad du forventer.

Hvis du bare skal have hjælp til diverse programmer og problemer er jeg sikker på at du sagtens kan få al den hjælp i diverse fora som du behøver.

Men skal du have dedikeret hjælp til at løse opgaver og måske reel undervisning over email, tror jeg det bliver svært uden at skulle betale for det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-07 08:59

Du kan jo altid prøve at spørge og søge hjælp hér på Kandu.dk i de relevante kategorier. F.eks. de du finder under emnet / Forside/ Teknologi / Udvikling : http://www.kandu.dk/topics.aspx?grpid=308

Citat
ASP (518)
HTML (647)
VB/Basic (370)
PHP (594)
Delphi/Pascal (177)
Java (227)
Java Scripts (332)
VB Scripts (26)
SQL (178)
C/C++ (116)
Perl (14)
DHTML (28)
Andet udvikling (143)
XML (15)
CGI (2)
.Net (33)
ASP.Net (5)
C# (6)
VB.Net (3)
SAP/ABAP4 (2)
CSS (23)
XHTML (2)

Normalt er det ikke antallet af point du sætter på højkant, som er afgørende for om du får et brugbart svar i denne type spørgsmål. Folk er almindeligvis flinke til at hjælpe efter bedste evne.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 28-10-07 23:01

Point sætningen var nu også ud fra at jeg mente det nok ikke var nemt spørgsmål.
Der står nemt 50 point, normal 100 point, svært 200 point. Så må man jo vælge.

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 07-11-07 02:08

Hej nosunshine5.

Jeg håber for dig at du finder en der kan hjælpe dig, for på det område står jeg personligt af.

Men måske kan du finde en på en PC uddannselsesinstitut som kan hjælpe dig.
Det eneste jeg kender til er Niels Brok, hvor min søn gik ud med højeste karakter, uanset han havde ligget i den dårligste ende i det meste af folkeskolen.

mvh.
DkwM327

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-07 18:55

dkwM327 -> Jeg fik også landets højeste karakter som Datamatiker ...i sommeren 1994

..og jeg har det STADIG dårligt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 08-11-07 17:48

Er du ikke kommet af med tømre-mændene endnu?
Det bliver dyrt i overtidsbetaling.

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 13-11-07 01:13

Hej molokyle

Du skriver at du fik landets højeste karakter som Datamatiker ...i sommeren 1994, ..og at
du STADIG har det dårligt.

Og dit Motto er, efter dine egne oplysninger:

At du ved alt, der er værd at vide.
Og - Det du ikke ved; er ikke værd at vide ...før du ved det!

Med andre ord, så er det værdiløst for dig at vide, hvorfor du stadig har det dårligt!

Ja - det er da krystalklart!
Og rent realistiskt set, så har du tilsyneladende ingen interesse i at have et godt og lykkeligt liv.

Eller er det noget vrøvl du skriver?

mvh.
DkwM327

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-07 06:43

Nøeh... det var blot en 'bøvs' til din kommentar dkwM327:
Citat
Det eneste jeg kender til er Niels Brok, hvor min søn gik ud med højeste karakter, uanset han havde ligget i den dårligste ende i det meste af folkeskolen.

Karakterer har uendelig lidt at gøre med forståelsen for og erhvervelsen af 'tekniske' kompetancer.

</MOLOKYLE>

Annuller spørgsmålet
Fra : nosunshine5

Dato : 14-11-07 22:08

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål