/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hotfix
Fra : Tilde38
Vist : 478 gange
100 point
Dato : 24-10-07 11:14

hvad er windows hotfix?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-10-07 11:23
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-10-07 11:24

- en form for opdatering af en opdatering...

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 24-10-07 11:26

nu spør jeg måske dumt, men er det noget jeg kan slette i tilføj/fjern programmer? der ligger godt nok mange på min pc

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 24-10-07 11:37

Hej Tilde38

Nej du skal lade dem ligge, vis du fjerner dem, der inde under, fjerner du også hotfixen og det kan være den har opdateret eller fixet noget vigtigt.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 24-10-07 11:39

vil bare så gerne ha ryddet op i den gamle slæde.. men tak for svar..

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 24-10-07 11:45

Hehe ja det er forståligt men, det er ikke det rigtige sted at begynde oprydning det vil sikkert gøre mere skade ind gavn.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 24-10-07 13:22

De fleste hotfix er sikkerhedsopdateringer, så med mindre du er helt vild med virus, spyware, og andet "godt", så syntes jeg også, at du skulle lade dem være

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 24-10-07 16:10

stl_s det er jeg jo nok ikke..

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 24-10-07 16:16

Regnede jeg heller ikke med

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 24-10-07 18:11

Bedste måde at rydde op i den "gamle" slæde vil være at tage en kopi af det du skal bruge i fremtiden, evt ekstern harddisk eller på CD. Formater harddisken, geninstaller windows(eller hvad du nu bruger), lad Windows lave alle de sikkerhedsopdateringer og hotfix's den gerne vil, installer de programmer du skal bruge osv.
Du vil formentlig opleve en hurtigere computer efter du har gjort det.
Og så er der ryddet op.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 25-10-07 02:21

Her er en knap så drastisk måde at rydde op på, nu du er inde i Tilføj og fjern programmer, så se aller øverst oppe, der er markering i Vis opdateringer, fjern denne markering for ikke at fristes til at fjerne noget godt gå så listen igennem og afinstaller de programmer du aldrig bruger, og måske ikke ved hvad de skal bruges til, pas på ikke at fjerne sikkerheds software som antivirus med mere, genstart computeren og hent denne gratis registrerings renser: http://www.download.com/TweakNow-RegCleaner/3000-2094_4-10262639.html installer den på computeren (den er ikke blandt de unødvendige) åben programmet og klik på Clean now, når den er færdig med at undersøge, så klik på View details på den øverste linje, mærket med et grønt skjold, og i det nye vindue går du op og klikker på Delete knappen, så slettes alle unødvendige registreringer som er sikre at fjerne (Safe to delete) nu kan du så køre Diskoprydning som er indbygget i Windows, den finder du ved at klikke på Start og på Alle programmer, find linjen Tibehør hold musemarkøren på den og gå ud og find linjen Systemværktøjer gå ud og klik på Diskoprydning, klik OK til det viste drev og den undersøger computeren for unødvendige filer, når den har undersøgt så sørg for at der er markering i alle felter og klik OK, du bliver nu spurgt om du virkelig er sikker på om du vil udføre disse handlinger, det er du naturligvis ellers havde du vel ikke undersøgt for unødvendige filer, når den er færdig går du til Systemværktøjer igen, finder og klikker på Diskdefragmentering, der klikker du på Defragmenter og venter til den er færdig, hvis ikke det jeg har foreslået ovenfor, er noget du gør regelmæssig så vil din computer være hurtigere bagefter

Godkendelse af svar
Fra : Tilde38

Dato : 28-10-07 10:46

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-10-07 11:42

Selv tak blev computeren hurtigere ?

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 29-10-07 10:41

den fandt ikke noget der skulle fjernes, men jeg vil gøre det regelmæssigt fremover..